مسابقات استعدادهای معلولان بخش لیردف

نفرات برتر پرتاب نیزه‌، وزنه و ویلچررانی معرفی شدند



استعدادهای معلولان بخش لیردف جاسک در مسابقات پرتاب نیزه‌، وزنه و ویلچررانی شناسایی شدند.

                                
به گزارش صبح ساحل، دومین دوره مسابقات استعدادهای معلولان بخش لیردف شهرستان جاسک با حضور ۱۷ شرکت کننده از روستاهای پیوشک‌، کاشی‌، آبگوهی‌، کرتی‌، گابریگ‌، ونک و سورک برگزار شد.

                              
این رقابت ها به همت مرکز توانبخشی مبتنی بر جامعه «CBR » حوزه شرق جاسک‌‌ و همکاری بخشداری لیردف و اداره بهزیستی شهرستان جاسک در ساحل ونک این بخش انجام شد.  

                                               
محمد جمالدینی مدیر توانبخشی مبتنی بر جامعه « CBR » حوزه شرق جاسک  گفت: در میان این قشر از جامعه افرادی هستند که توانایی های ورزشی بالایی دارند و می توانند در عرصه ورزش برای شهرستان به قهرمانان استان تبدیل شوند.وی با بیان این که رسیدن به این موقیعت ها مستلزم شناسایی و شکوفایی این افراد است‌، اضافه کرد: به همین دلیل برگزاری دوره های استعدایابی برای این قشر اهمیت دارد و به دلیل محدودیت‌های شهری و اجتماعی‌، برخی معلولان به افراد گوشه گیر تبدیل شده اند.

                                                              
محمد جمالدینی، مدیر مرکز توانبخشی مبتنی بر جامعه « CBR » حوزه شرق جاسک‌، برگزاری دوره های ورزشی زمینه ساز حضور این افراد در مجامع مختلف می شود و می تواند بر سلامت آن ها هم تاثیر مستقیم بگذارد به همین دلیل باید برای حضور بیشتر این افراد در همه عرصه های فرهنگی‌، اجتماعی‌، ورزشی و هنری برنامه های مدونی داشت.
در پایان این مسابقات در  ویلچررانی،  یوسف آزادی‌ از گابریگ، حمید خرم رعا و علی کورانی از سورک اول تا سوم شدند. در  پرتاب وزنه ، یوسف آزادی از گابریگ اول شد‌. عبدالمجید جهانگیری از گابریگ دوم و حسن راجی زاده از سورک در جای سوم ایستاد. در پرتاب نیزه جاسم بشکی از پیوشک اول‌ شد. موسی گرگو  از کاشی دوم  و شهداد افشاری راد از آبکوهی در مکان سوم ایستاد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها