رئیس هیئت فوتبال هرمزگان خبر داد:

دیدارهای فینال نونهالان و نوجوانان جمعه برگزار می شود



دیدارهای فینال لیگ های برتر نونهالان و نوجوانان فوتبال هرمزگان  جمعه ۲۴ آذرماه برگزار خواهد شد.

         
به گزارش صبح ساحل، قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان گفت: پس از پایان یافتن دور مقدماتی بازی های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان فینال این مسابقات  جمعه ۲۴ آذر ماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد.
وی بیان داشت: در ساعت ۱۴  ابتدا دیدار فینال نوجوانان برگزار خواهد شد که دو تیم آبفا بندرعباس و شاهین مهر رودان با هم رقابت خواهند کرد.
رئیس هیئت فوتبال هرمزگان گفت: در دیدارهای مرحله نیمه نهایی تیم آبفا بندرعباس در دوبازی رفت و برگشت تیم لمزان را از پیش رو برداشت و به فینال رسید.
وی اظهار داشت: در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی تیم شاهین مهر رودان در خانه با سه گل خلیج فارس پارسیان را برد اما در بازی برگشت تیم خلیج فارس موفق شد با نتیجه دو بر  صفر به برتری برسد و تنها یک گل تیم شاهین مهر رودان را حریف آبفا بندرعباس در بازی فینال کرد.
رئیس هیئت فوتبال هرمزگان در مورد دو تیم فینالیست نونهالان هم بیان داشت : دو تیم پریما اسپرت قشم و خلیج فارس پارسیان با پشت سر گذاشتن دو تیم فولاد هرمزگان و میعاد هرمزگان موفق شدند راهی دیدار فینال شوند که این بازی  جمعه ساعت ۱۶ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد.
قاسم رنجبریان اظهار داشت: برای هر دو بازی فینال مراسم اهدا جام و مدال برگزار خواهیم کرد تا فصل مسابقاتی لیگ های برتر نوجوانان و نونهالان با شناخت قهرمانان خودش به پایان برسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها