تکذیب واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس



سخنگوی دولت اعلام کرد که دولت هیچ تصمیمی درخصوص واگذاری مرجع تعیین حقوق کارگران به مجلس نگرفته و به سه‌جانبه‌گرایی معتقد است.

     
 
به گزارش صبح ساحل، نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه) با اهالی رسانه برای پاسخ به سوالات خبرنگاران آغاز شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود درمورد اقدامات دولت برای حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج اظهار کرد: صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افتتاح شد؛ ۷ هزار میلیارد تومان هم در سال ۱۴۰۲ به این صندوق تخصیص یافت.

وی ادامه داد: پوشش هزینه‌های بیماران خاص برای بیش‌از ۷ میلیون نسخه و پوشش بیمه‌ای ۲۳۴ قلم دارو از دیگر اقدامات دولت سیزدهم برای بیماران خاص و صعب‌العلاج است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: ۱۰۷ بیماری نادر و صعب العلاج از محل تبصره ماده ۹ اساسنامه صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش قرار گرفت.

تکذیب واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت هیچ تصمیمی درخصوص واگذاری مرجع تعیین حقوق کارگران به مجلس نگرفته و به سه‌جانبه‌گرایی معتقد است.

بهادری جهرمی همچنین تصریح کرد: تضمین حقوق کارگر و کارفرما در گروی اصل سه‌جانبه‌گرایی خواهد بود. دولت در این موضوع هیچ برنامه و لایحه‌ای ندارد و مخالف نقض اصل سه‌جانبه‌گرایی و واگذاری آن به مجلس شورای اسلامی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها