کشف ۳۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان/ متهمان دستگیر شدند



فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف هفت فروند شناور و  چهار عدد مشک ماری در آب‌های خلیج‌فارس خبر داد و گفت: در این راستا ۳۲۲ هزار و ۷۲۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۲۵ متهم دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار بهادر اسماعیلی امروز (پنجم آذرماه)، در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزبانان هرمزگانی در چند عملیات جداگانه در شهرستان‌های بندرعباس، قشم و بوموسی و اطلاعات استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله شناور و مشک‌های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ‌های گشت دریایی در این پایگاه‌ها به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق به توقیف هشت فروند شناور و چهار عدد مشک ماری شدند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به اینکه ۳۲۱ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل و یک هزار و ۳۲۰ لیتر بنزین به ارزش ۱۱۵میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این عملیات‌ها به دست آمد، گفت: این سوخت‌های قاچاق در سواحل بندرعباس، قشم ، بوموسی و اطلاعات استان کشف شده است.

سردار اسماعیلی با اشاره به دستگیری ۲۵ نفر در این عملیات ، خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

 

توقیف سه فروند شناور قاچاق در بندرلنگه و کشف بیش از هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده مرزبانی هرمزگان همچنین از توقیف سه فروند شناور فعال در امر قاچاق سوخت در مرزهای دریایی شهرستان بندرلنگه خبر داد و گفت: در این عملیات ۸۶۰ لیتر بنزین قاچاق و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و هشت متهم نیز دستگیر شدند.

سردار اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت سه فروند شناور فعال در امر قاچاق سوخت با خبر شدند و برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام که پس از دقایقی گشت زنی شناورهای مورد نظر را مشاهده و موفق به توقیف آنان شدند.

وی ادامه داد: ارزش محموله کشف شده با احتساب شناورهای توقیفی حدود ۱۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال برآورد شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها