نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ترور کور در سالگرد شهادت حاج قاسم نشانه شکست دشمن در تحقق اهدافش است



نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: ترور کور در سالگردشهادت حاج قاسم نشانه شکست دشمن در تحقق اهدافش است.

 

به گزارش صبح ساحل، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه بمناسبت حادثه تروریستی کرمان بدین شرح است: 

امروز قلب تمام مردم ایران و انسان‌های آزاده به واسطه رخداد تروریستی در مزار شهید قاسم سلیمانی جریحه‌دار شده است. این حادثه تروریستی نشان داد که دشمنان ایران نه تنها از دلاور مردی‌های سردار بزرگ اسلام و ایران، حاج قاسم سلمیانی در میدان نبرد هراس و واهمه داشتند بلکه از یاد و خاطره او نیز نگران وخشمگین هستند.

به‌راستی که شهید سلیمانی برای دشمنان ایران به مراتب خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است. دشمن پس از ترور بزدلانه این سردار ایرانی، سعی در ترور شخصیت و اهداف والای وی از طریق فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی داشت که پس از مواجهه با شکست در این زمینه به واسطه اتحاد و بصیرت مردم ایران، اقدام به ترور کور در سالگرد شهادت ایشان کردند.

به همین جهت بروز حادثه تروریستی امروز را می‌توان نشانه شکست و درماندگی دشمن در زمینه‌های مختلف نرم و سخت دانست که به صورت حتم با پاسخی سخت، سنجیده و قدرت‌مند از سوی جمهوری اسلامی ایران روبرو مواجه خواهند شد.

ان‌شاءالله روح مطهر شهیدان با ائمه اطهار محشور شوند. اینجانب ضمن بیان تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده، از خداوند متعال صبری عظیم برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان را مسالت می‌‌کنم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها