توسعه شبکه آبرسانی و نصب انشعاب ۵۵ خانوار روستای چاکرته بخش فین



توسعه شبکه آبرسانی و نصب انشعاب ۵۵ خانوار در روستای چاکرته با پیگیری دادگستری بخش فین،اداره آب و فاضلاب و دهیاری روستای چاکرته صبح امروز با حضور دکتر موسوی رئیس محترم دادگستری بخش فین و دیگر مسئولین بخش و شهر صورت پذیرفت.
 
به گزارش صبح ساحل، دکتر موسوی رئیس محترم دادگستری بخش فین ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در خصوص توسعه شبکه آب رسانی به روستای چاکرته گفت: ضمن درخواست مردم روستای چاکرته در خصوص عدم توسعه شبکه و فقدان انشعاب که مشکلات فراوانی برای خانوار این روستا ایجاد کرده بود و سعی بر این بود که مشکل آب شرب روستای چاکرته حل شود لذا با پیگیری دادگستری و تلاش اداره آب وفاضلاب فین با لوله گذاری بیش از ۱۸۰۰ متر توسعه شبکه و واگذاری کل انشعاب به مردم این روستا انجام شد.
دکتر موسوی در ادامه افزود: ملاک ارزیابی شایستگی و کفایت کارگزاران، رفع نیازها و خدمت‌رسانی  و کار آمدی آنها است،باید کار آمد باشند و خدمت رسانی کنند و چه خدمتی بهتر از اینکه نیاز های اولیه و ضروری مردم مرتفع گردند.
در پایان رئیس دادگستری بخش فین از زحمات و تلاش های رئیس محترم اداره آب و فاضلاب بخش فین جناب مهندس احمدی پور، دهیار و شورای روستای چاکرته و مسئولین بخش قدردانی و تشکر نمودند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها