امام جمعه بندرعباس:

عامل اصلی جنایت در کرمان رژیم صهیونیستی و آمریکاست



امام جمعه بندرعباس گفت: کشتن مردم بی گناه اوج ناجوانمردی است که از انسان‌های کج اندیش مانند صهیونیست‌ها و اربابانشان بر می‌آید.

 

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ضمن تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی کرمان افزود: پشت پرده این ماجرا آمریکا و اسرائیل است.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: طراحی و برنامه ریزی این کارها، صهیونیست‌ها هستند، چون که از مقاومت سیلی سختی خوردند و به دنبال تسلی خاطر هستند و اینگونه از بی گناه انتقام می‌گیرند.

وی افزود: قدرت صهونیست‌ها در کشتن کودکان و زنان بی گناه است و در میدان مبارزه ناتوان هستند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به توطئه کشف حجاب گفت: غرب در گفتگو با ما توان ندارند و با برنامه ریزی به دنبال ترویج فساد در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: دشمن برای از بین بردن هویت اسلامی گام به گام حرکت می‌کند و نقشه‌های فریب دهنده‌ای را برای دختران معصوم و زنان ما را تدارک دیده اند.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با ناامید کردن مردم، در تلاش برای پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات است و بحث و موضوع‌هایی مانند تحریم انتخابات را آغاز کرده است.

وی گفت:با انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود و توان مذاکراتی کشور بالا می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: یکی از مشکلات که در استان و بویژه شهرستان پارسیان وجود زمین‌های موات است که بسیاری از شهروندان هرمزگانی را درگیر کرده و دولت و قوه قضاییه و نمایندگان به دنبال راه حل باشند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: مهاجرت برخی از خانواده‌ها از عسلویه به پارسیان بخاطر آلودگی هوا و حضور اتباع، وضعیت مدارس پارسیان را بحران آفرین کرده است.

وی افزود: طولانی بودن جاده پارسیان و نبود جاده مطلوب برای رفت و آمد، میل مدیران و دستگاه‌های اجرایی برای سفر به پارسیان را کاهش داده که باید چاره اندیشی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها