دوو میدانی آموزشگاه های متوسطه دوم

رودان بر سکوی قهرمانی ایستاد



تیم رودان عنوان قهرمانی مسابقات دوومیدانی آموزشگاه های متوسطه دوم هرمزگان را از آن خود کرد.
به گزارش صبح ساحل، این رقابت‌ها در پیست دوومیدانی خلیج فارس بندرعباس برگزار شد و در پایان تیم رودان با ۴۴ امتیاز عنوان  قهرمانی را کسب کرد. مربی تیم رودان جلیل ساکت و سرپرست تیم  مصیب دست موزه بود.  تیم ناحیه یک بندر عباس با ۳۶ امتیاز دوم شد.
تیم بخش رودخانه با  ۱۸ امتیاز عنوان سومی را به خودشان اختصاص داد. در بخش انفرادی در ماده انفرادی ۱۰۰متر مصطفی تبوراک از رودان اول شد.  
مرتضی رامشگر از رودان مقام دوم و سام محمدی نژاد از ناحیه یک بندرعباس سوم شد.  در ماده ۲۰۰ متر مصطفی تبوراک از رودان مقام اول را کسب کرد. سام محمدی نژاد از  ناحیه یک بندرعباس دوم و رضا رامشگر از  ناحیه یک بندرعباس سوم شد. 
 در ماده ۴۰۰ متر ، امیر محمد روحی از ناحیه دو مقام اول ، سینا نجفی از  رودان دوم و فیضل الله صالحی مقدم از  ناحیه یک سوم شد. در ماده ۸۰۰ متر هومن مجیدی از  ناحیه یک اول شد. محمد رضا زینلی از بندر خمیر دوم و محب میری از بندر خمیر سوم شد. در ماده پرش طول امیر محمد گرجی از  رودخانه اول شد.
رضا دشتی از  رودان در مکان دوم ایستاد و محمد اقبال علی نیا از بندر خمیر سوم شد.  در ماده رله امدادی تیم رودان اول متشکل  از مرتضی رامشگر ، رضا دشتی ،  سینا نجفی و مصطفی تبوراک قهرمان این دوره از مسابقات شدند.
مقام دوم تیم را ناحیه یک به خودش اختصاص داد و تیم حاجی آباد سوم شد.  این مسابقات با حضور یازده تیم در شش ماده برگزار 
شد. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها