آغاز مزایده ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اموال تملیکی در هرمزگان



رئیس‌کل دادگستری هرمزگان گفت: پس ازبازدیدهای مستمر و تدابیر تیم بازرسی دادگستری با همکاری مسئولان اجرایی، مزایده برای فروش ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اموال تملیکی در هرمزگان آغاز شده است.

        

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی روز سه‌شنبه افزود: مزایده شماره ۲۷۶ اموال تملیکی این استان از ۱۰ بهمن آغاز شده و تا ۱۷ بهمن‌ماه به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی تصریح کرد: کالاهای ارائه شده در این مزایده شامل ۱۴۹ ردیف از جمله تعداد قابل توجهی خودروهای سواری نو و کارکرده و کامیون معدنی، قطعات موتور قایق، لوازم برقی، برنج، کشمش و کالاهای دیگر است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن تاکید بر تداوم پیگیری برای تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر اموال موجود در تمام انبارهای بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، خاطرنشان کرد: در نتیجه نظارت دستگاه قضایی و باتوجه به برنامه مدون و زمان‌بندی شده در اداره‌کل اموال تملیکی استان، نسبت به برگزاری مزایده‌های مستمر در خصوص کالاهایی که باید به فروش برسند اقدام مقتضی انجام می‌شود که معضل معطلی و در انبار ماندن کالاها و وسایلی که مورد نیاز مردم و کشور است، تکرار نشود.

قابل ذکر است: اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند برای بازدید از کالاهای موضوع این مزایده به اداره‌کل اموال تملیکی استان هرمزگان مراجعه و پس از دریافت‌نامه، از کالا یا کالاهای موردنظر خود بازدید کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان در مزایده باید گواهی امضا الکترونیک (توکن) داشته باشند یا برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضا الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند و توجه داشته باشند که بـرگزاری مزایـده فقط از طریق سامانه تدارکات دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir انجام خواهد شد.

ارائه پیشنـهاد قیمت نیز از همین طـریق انـجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت استفاده متقاضیان شرکت در مزایده‌، الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۴ امکان‌پذیر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها