بهترین زمان سفر به قشم برای خرید چه زمانی است؟



سفر به جزیره قشم برای افرادی مناسب است که دوست دارند با طبیعت زیبای جزیره جنوبی کشور آشنا شوند. البته جاذبه‌های این جزیره محدود به پدیده‌های طبیعی آن نمی‌شود و مراکز خرید جذاب آن نیز فرصت مناسبی را برای علاقه‌مندان به بازار گردی در این جزیره ایجاد می‌کند.

 اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد هستید که به دنبال خرید محصولات جزیره قشم هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا با بهترین زمان برای خرید در جزیره قشم، بهترین مراکز خرید، بهترین سوغاتی‌ها و همچنین تفریحاتی که می‌توان بعد از خریدتان انجام دهید، آشنا شوید.

مناسب‌ترین زمان برای بازار گردی در قشم

اگر به دنبال زمانی می‌گردید که بتوانید بلیط ارزان جزیره قشم را خریداری کنید و در سفرتان به این جزیره از تخفیفات مراکز خرید نهایت استفاده را ببرید، فصل تابستان زمان مناسبی شما است.

در این فصل آب‌وهوای گرم و شرجی قشم مسافران را از سفر به این جزیره بازمی‌دارد. شما می‌توانید به مراکز خرید این جزیره که در آن تهویه مناسبی وجود دارد، مراجعه کنید تا علاوه بر استفاده از تخفیفات تابستانه‌ی این مراکز از گرمای هوای جزیره نیز دوری کنید.

سفر به جزیره قشم در فصل تابستان این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید. به طور مثال می‌توانید بلیط هواپیما لحظه آخری قشم را در این فصل پیدا کنید یا در هنگام رزرو هتل یا حتی اقامتگاه‌های بوم­گردی این جزیره بتوانید هزینه کمتری را بپردازید.

در ادامه با بهترین مراکز خرید جزیره قشم آشنا می‌شویم.

بهترین مراکز خرید در قشم

جزیره‌ی قشم یکی از مناطق آزاد تجاری ایران به حساب می‌آید. در مراکز خرید قشم  می­توانید تنوعی از محصولات و کالاهای مختلف را با قیمت ارزان‌تر پیدا کنید. در ادامه با برخی از بهترین مراکز خرید این جزیره آشنا می‌شوید:

مجتمع تجاری اطلس

اگر بلیط هواپیما تهران قشم را خریداری کرده‌اید تا از مراکز خرید این جزیره کیف و کفش مورد نیازتان را پیدا کنید، به مجتمع تجاری اطلس بروید. در این مجتمع می‌توانید انواعی از فروشگاه‌های کیف و کفش را پیدا کنید. در این مرکز خرید امکان خرید عمده و تکی وجود دارد.

برای دسترسی به مجتمع تجاری اطلس  از ۹ صبح تا ۱۰ شب  به آدرس آن به نشانی درگهان، پشت مرکز خرید دو دلفین بروید.

 مرکز خرید دو دلفین درگهان

یکی دیگر از مراکز خرید جزیره قشم مجتمع تجاری دو دلفین است. این مرکز خرید ۶ طبقه دارد و در آن انواعی از فروشگاه وجود دارد. برای خرید محصولات مختلف این مرکز خرید، از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به درگهان جزیره قشم، روبروی مجتمع تجاری نور بروید.

مجتمع تجاری دریا درگهان

اگر در هتل سینگو جزیره قشم اتاق بگیرید، می‌توانید یک طبقه پایین بروید تا وارد مجتمع تجاری دریا شوید. در این مجتمع انواعی از محصولات مختلف به فروش می‌رسد. این مرکز خرید از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است.  مجتمع تجاری دریا در درگهان، میدان انقلاب قرار دارد.

مرکز خرید زمرد

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید جزیره قشم که در آن انواعی از پوشاک مختلف را می‌توانید پیدا کنید، مرکز خرید زمرد است. اگر قصد خرید شلوار جین به‌صورت عمده را دارید این مرکز خرید مکان مناسبی برای شما است. مرکز خرید زمرد در درگهان، جنب بازار دریا قرار دارد. از ساعت 9 صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به آن مراجعه کنید.

مجتمع تجاری پرشین گلف

یکی از بهترین مراکز خرید جزیره قشم که در ساختمان هتل پرشین گلف قرار دارد، مجتمع تجاری پرشین گلف است. اگر در این هتل اقامت کنید با صرف کمترین زمان ممکن می‌توانید به این مجتمع تجاری بروید و از فروشگاه‌های مختلف آن محصول مورد نیازتان را خریداری کنید. از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب می‌توان به این مجتمع مراجعه کرد. اگر هم در هتل­های دیگر جزیره قشم اقامت دارید، می­توانید به آدرس آن به نشانی درگهان، پشت بازار دریا، جنب پارکینگ دریا مراجعه کنید.

بازار بزرگ خلیج‌فارس

یکی از بازارهای خوب جزیره قشم که در مرکز این شهر قرار دارد، بازار بزرگ خلیج فارس است. دو طبقه از این مرکز خرید به فروش محصولات مختلف اختصاص داده شده است. در این دو طبقه می‌توانید اجناس مورد نظرتان را با قیمت مناسب پیدا کنید. اگر گرسنه شدید، به طبقه چهارم این مرکز خرید مراجعه کنید و در رستوران آن غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید.

از دیگر مراکز خرید جزیره قشم که محصولات باکیفیتی ارائه می‌کنند، می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

  • بازار پردیس قشم
  • مرکز خرید ستاره
  • بازار بزرگ فردوسی
  • سیتی‌سنتر قشم

بهترین سوغات قشم

اگر دوست دارید برای  نزدیکان و دوستانتان سوغاتی خریداری کنید، به شما پیشنهاد می­کنیم که به سراغ خرید سوغاتی­های زیر بروید:

  • صنایع دستی حصیری
  • صنایع گلیم‌بافی
  • لباس‌های محلی و جنوبی
  • صنایع دستی دریایی
  • ادویه‌های جنوبی
  • خرما
  • نان محلی
  • کیک سنتی هلر

بهترین مراکز خرید قشم برای خرید سوغاتی

همان‌طور که تاکنون متوجه شدید، در جزیره قشم مراکز خرید متعددی وجود دارد. اگر قصد خرید سوغاتی‌های جزیره قشم را دارید، به شما بازار قدیم قشم و بازار قدیم درگهان را پیشنهاد می‌کنیم. بازار قدیم قشم در خیابان امام خمینی، میدان جهاد قرار دارد و از ساعت ۰۸:۳۰ صبح تا ۹ ظهر و همچنین ۵ عصر تا ۱۰ شب می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 بازار قدیم درگهان نیز در میدان انقلاب قرار دارد و از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر می‌توانید به آدرس آن مراجعه کنید. این بازار بیشتر مناسب افرادی است که دنبال خرید عمده هستند.

در فصل تابستان چه تفریحاتی را می‌توان در قشم امتحان کرد؟

اگرچه که سفر به جزیره قشم در فصل تابستان به قصد خرید تصمیم هوشمندانه­ای است، اما برای پر کردن اوقات سفرتان به تفریحات جذاب­تری از بازارگردی و خرید نیاز دارید. تفریحات آبی این جزیره گزینه مناسبی برای سفر تابستانه به این جزیره است. تفریحات آبی این جزیره بهترین راه برای فرار از گرمای هوای تابستان نیز است. در ادامه با نام تفریحات جزیره قشم را معرفی می‌کنیم:

 

  • غواصی
  • جت اسکی
  • شاتل سواری
  • قایق‌سواری و تماشای دلفین‌ها
  • اسکوتر زیردریایی
  • اسکی روی آب
  • فلای بورد
  • بنانا سواری

یکی دیگر از تفریحات جذابی که می‌توانید در سفر تابستانه خود به این جزیره امتحان کنید، ساحل‌گردی است. ازجمله سواحل جذاب جزیره قشم می‌توان به ساحل زیتون، ساحل سیمین، ساحل روستای سلخ، ساحل روستای مسن، ساحل سوزا، ساحل نقره‌ای و ساحل زیتون اشاره کرد.

جمع‌بندی

بهترین زمان برای خرید و بازار گردی در جزیره قشم فصل تابستان است. گرمای هوا در این فصل گردشگران زیادی را از سفر به این جزیره بازمی‌دارد. به همین دلیل تابستان فرصت مناسبی برای شماست تا بتوانید سفر ارزانی به این جزیره داشته باشید و از جشنواره‌های خرید و تخفیفات خوب مراکز خرید این جزیره نهایت استفاده را ببرید. تنها کافی است که به بهترین مراکز خرید این جزیره مراجعه کنید. اگر هم قصد خرید سوغاتی‌های جزیره قشم را دارید به دو بازار قدیمی قشم و درگهان بروید. بعد از خرید نیز می‌توانید به سراغ تفریحات آبی این جزیره  بروید و سفرتان را پرهیجان­تر کنید.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها