یک ماه بیمه رایگان برای افرادی که تعیین دهک نشده‌اند



مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع بیمه سلامت گفت: حق بیمه ۵ دهک اول جامعه توسط دولت تقبل و پرداخت می‌شود و افرادی که از گذشته نیز تعیین دهک نشده باشند می‌توانند به مدت یک ماه بیمه رایگان دریافت کنند.

        

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع بیمه سلامت گفت: حق بیمه ۵ دهک اول جامعه توسط دولت تقبل و پرداخت می‌شود و افرادی که از گذشته نیز تعیین دهک نشده باشند می‌توانند به مدت یک ماه بیمه رایگان دریافت کنند.

وی  ادامه داد: حق بیمه ۵ دهک اول جامعه توسط دولت تقبل و پرداخت می‌شود که براساس ارزیابی وسع صورت می‌گیرد. افراد بدون مراجعه به سامانه، اطلاعات ۵ دهک اول جامعه از وزارت رفاه دریافت شده و بیمه شده‌اند. افرادی که در دهک‌های ۶ تا ۱۰ قرار دارند میزان مشارکت امسال کاهش یافته است. دهک ۶ مجموعا باید ۲۰ درصد از حق بیمه را پرداخت کند که حدود ۲۸۰ هزار تومان برای یک نفر در سال شمسی است. دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه با مبلغ ۴۳۰ هزار تومان، دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه با مبلغ ۵۷۴ هزار تومان، دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه با مبلغ ۷۱۷ هزار تومان و دهک ۱۰ کل مبلغ حق بیمه با مبلغ یک میلیون و ۴۳۵ هزار تومان باید پرداخت می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها