امام جمعه بندرعباس:

کانال‌های تلویزیونی انتخاباتی به شناخت نامزد‌ها کمک زیادی کرده است



امام جمعه بندرعباس گفت: مردم استان هرمزگان همیشه در بحث مشارکت در انتخابات خوش درخشیده‌اند.

  

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده»، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: حفظ و تامین امنیت پایدار میهن اسلامی در واقع مدیون مجاهدت‌های خاموش و تلاش پشت صحنه نیروهای وزارت اطلاعات در کشور و استان هستیم؛ سربازان گمنامی که آرامش شبانه‌روزی خود را وقف آرامش ملت بزرگ ایران می‌کنند.

وی با اشاره اینکه از لحاظ گزارش‌ها و اطلاعاتی مردمی که به سربازان گمنام زمان(عج) ارائه شده است، استان هرمزگان در مقیاس کشوری بالاترین آمار را دارد، اظهار کرد: تک تک افراد جامعه می‌توانند نیروهای اطلاعاتی و چشم و گوش نظام باشند و کوچکترین حوادث و وقایع مشکوک از ناحیه دشمنان را به نیروهای امنیتی و ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ اطلاع رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان به آن رسیدگی شود.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه هر اقدام سوئی که علیه کشور و نظام و انقلابمان صورت می‌گیرد، در واقع پای سرویس‌های رژیم صهیونیستی در میان است، اظهار کرد: مردم هر زمان این را احساس کردند، خودشان را کنار کشیدند و این نشان می‌دهد مردم ما بصیرت، آگاهی و دغدغه‌مندی شان در سطحی است که مجال را از دشمن گرفته‌اند و نمی‌گذارند وارد این مقوله‌ها شده و از آن‌ها علیه امنیت ملی استان و کشورمان سوء استفاده شود.

وی همچنین فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) را تبریک گفت و افزود: امام زمان(عج) مکمل همه انبیا و اولیاست، خداوند ماموریتی که همه انبیا و اوصیا الهی نتوانستند کامل آن را تحقق بخشند، به دست مبارک ایشان محقق می‌کند؛ ما نیز باید سنخیت روحی با آن حضرت داشته باشیم؛ چرا که بودن در دولت کریمه امام زمان(عج) عزت و عشق را به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه بندرعباس، انس گرفتن با مناجات شعبانیه که مورد اهتمام و عنایت همه امامان معصوم است، را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما امروز در طلیعه ظهور قرار داریم و نیاز داریم خودمان و فرزندان‌مان را بیشتر با امام زمان (عج) آشنا کنیم؛ امام زمان(عج) متعلق به همه انسان‌ها و بشریت است و انتظارمان این است که حرکت به سمت کلمه حق و عبور از باطل باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده همچنین به شرکت گسترده مردم در انتخابات که یک عبادت است، تاکید کرد و گفت: مردم استان هرمزگان همشیه در بحث مشارکت در انتخابات خوش درخشیده‌اند و این بار نیز عاجزانه خواستاریم که پای صندوق‌های رای حاضر باشند و آخرین تو دهنی امسال نیز در کنار حماسه بزرگ ۲۲ بهمن ماه به دشمن بزنند.

وی ادامه داد: البته مردم ما آماده خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفندماه هستند و از کاندیداها و طرفداران آن‌ها نیز می‌خواهیم قانون گرایی و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و ضمن معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود و دوری از وعده‌های کاذب، از تخریب دیگر کاندیداها بپرهیزند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها