به میزبانی شهرستان رودان برگزار شد

مسابقات قهرمانی آماتوری ژیمناستیک هنری



مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های آماتوری ژیمناستیک هنری شرق و مرکز استان هرمزگان به میزبانی شهرستان رودان برگزار شد.‌


به گزارش صبح ساحل، ژیمناست کاران شهرستان رودان در قالب باشگاه ستارگان که رقابت سخت و نزدیکی با رقبای خود از جمله  خانه ژیمناستیک بندرعباس داشتند با کمترین اختلاف امتیاز به مقام دوم تیمی دست یافتند و مقام اول به خانه ژیمناستیک بندرعباس رسید.
شهرستان میناب  در این رقابت ها به مقام سوم دست یافت. در گروه A ، علی چالاک از خانه ژیمناستیک بندرعباس اول شد. محمد پارسا علی نسب و معراج میهن دوست هر دو از خانه ژیمناستیک بندرعباس مشترکا دوم شدند. علی محمدی پور ، یزدان رمضانی از باشگاه ستارگان رودان و آروین ترکی از خانه ژیمناستیک بندرعباس مشترکا سوم شدند.

در گروه B ، محمدرضا دهقانی از خانه ژیمناستیک بندرعباس اول شد. ایمان زمانی از ستارگان رودان دوم و علی دوراندیش و رئوف سلمانی از باشگاه ستارگان رودان مشترکا سوم شدند. در گروه C ، محمدطاها صبوری از خانه ژیمناستیک بندرعباس اول شد. محمد امین کارگر از ستارگان رودان و اهورا امیری توسلی از خانه ژیمناستیک بندرعباس مشترکا دوم شدند. محمد امین عبدل نژاد از تیم ستارگان رودان سوم شد.
اين دوره از مسابقات با شرکت ۴۰ ژیمناست و با حضور  خضری دبیر  و مربی تیم ملی ترامپولین جمهوری اسلامی ایران، خانم پای بر پی نایب‌ رئیس و نماینده هیئت استان و همچنین  محمد زاده‌ مسئول شاخه ژیمناستیک هنری استان در سالن خانه ژیمناستیک رودان برگزار شد.
اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور معاون  سیاسی، امنيتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رودان،  شهردار و مدیر شهر رودان، دهباشی رئیس  اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین همراهی نایب رئیس و دبیر  هیئت ژیمناستیک استان هرمزگان با ارائه گزارش کامل محمد زاده مسئول شاخه ژیمناستیک هنری استان با تشویق گرم خانواده هابرگزار و مدال، جام  و احکام قهرمانان این دوره از  مسابقات توسط مسئولین شهرستان و استان اهدا شد.
لازم به توضیح است : مسلم محمد زاده، عباس داودی، میلاد رمضانپور، مسلم مالکی، محمدجوادبهرامی، مهدی خجیر، امیرحسام قربانی، سهیل شاه حسینی، امیر دروگر به عنوان کادر اجرایی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها