فردا مالک جدید پرسپولیس معرفی می‌شود



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت به احتمال زیاد مالک جدید این باشگاه فردا معرفی خواهد شد.

   

به گزارش صبح ساحل، در شرایطی که پرسپولیس در زمین فوتبال به چهارمین برد پی در پی خود دست یافت و همچنان مدعی قهرمانی لیگ برتر به حساب می‌آید اما خارج از مستطیل سبز نگرانی بزرگ مربوط به مالکیت مشترک با استقلال هنوز حل نشده و دغدغه‌ای بزرگ برای هواداران این تیم به حساب می‌آید.

بعد از اخبار، اظهار نظرها و شایعات مختلفی که درباره در اختیار گرفتن مالکیت پرسپولیس توسط یک نهاد دولتی غیر از وزارت ورزش به گوش رسید حالا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آخرین صحبت‌هایش در مورد بحث مالکیت باشگاه پرسپولیس توضیح داد: ما دغدغه‌ای در این مورد نداریم و اساسا تصمیم‌گیرنده نیستیم ولی می‌دانیم دولت تمام همّتش را گذشته است و چهارشنبه هم تایید شده است و فکر می‌کنم فردا ابلاغ شود تا مراحلش را بگذراند.

درویش در مورد مجوز حرفه‌ای گفت: اگر مالکیت مشکل نداشته باشد بحث دوم بحث زیرساخت‌های محموعه ورزشی آزادی بود که چند روز پیش جلسه‌ای در این مورد داشتیم و وزیر محترم ورزش موکدا با شرکت تجهیز هماهنگی‌های لازم را داشتند تا همه استانداردها رعایت بشود. 

او ادامه داد: این کار یک همّت ملی را می‌طلبد چون هزينه‌های ورزشگاه آزادی در قالبی نیست که وزارت ورزش بتواند تامین کند. یک بودجه جداگانه برای پوشش این هزینه‌ها در حد ۵۰۰ تا ۷۰۰میلیارد می‌طلبد. امیدواریم دولت یک هزینه مجزا به عنوان هزینه ملی کنار بگذارد تا گرفتن مجوز برای AFC حل بشود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها