امام جمعه بندرعباس:

نمایندگان منتخب، مردم را حلقه اول یاران خود بدانند



 نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی باید همه مردم را به عنوان حلقه اول یاران خود بدانند و رفتارشان به گونه‌ای نباشد که مردم گمان کنند فقط حلقه اول دوستانِ نماینده، مورد توجه هستند.

 

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بندرعباس افزود: گاهی مردم از فاصله نمایندگان مجلس با اقشارمختلف جامعه گلایه دارند که این موضوع باید برطرف شود.

وی به نمایندگان منتخب توصیه کرد: مراقب باشند که گرفتار نزاع و دعوا نشوند و کام مردم را تلخ نکنند تا به عنوان عامل وحدت شناخته شوند.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: دوران رقابت تمام شده و باید رفاقت و همکاری آغاز شود و حفاظت و حراست از منافع ملی نیز محور و در کانون توجه باشد.

حجت الاسلام عبادی زاده از نمایندگان خواست برای حل مشکلات، بین مردم باشند تا هم عامل جهاد تبیین باشند و هم با شنیدن حرف مردم در قانون گذاری موفق تر عمل کنند.

وی همکاری نمایندگان منتخب با دولت و قوه قضاییه برای حل مشکلات کشور و همچنین توجه به نخبگان و استفاده از ایده های مفید آنان را از دیگر موارد مهم دانست.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به درپیش بودن سال نو ، خواهان همکاری رانندگان با پلیس و توجه به قوانین برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها