ورود ۸۰ هزار خودرو به اسکله بندر پل



فرماندار بندر خمیر گفت: بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودرو (از ۲۵ اسفند پارسال تا روز پنجم فروردین ۱۴۰۳)، برای عزیمت به جزیره قشم وارد اسکله بندر پل در این شهرستان شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، میرهاشم خواستار شامگاه یکشنبه در جریان بازدید از وضعیت تردد و نحوه خدمات رسانی به مسافران در اسکله بندرپل خمیر افزود: در تعطیلات گذشته در محور اسکله بندر پل با ترافیک شدید مواجه بودیم، لذا در این تعطیلات از حداکثر ظرفیت اسکله و شناورهای موجود جهت روان سازی ترافیک و رفاه حال مسافران استفاده شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه های مربوطه، جابجایی خودرو از پل خمیر به لافت قشم به صورت ۲۴ ساعته و با ۳۵ دستگاه لندیگرافت درحال انجام است.

فرماندار بندرخمیر اظهار کرد: همچنین جهت خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران، دستگاه های خدمات رسان، امدادی و انتظامی به صورت شبانه روزی در اسکله بندر پل مستقر هستند. 

خواستار همچنین در بازدید از تالاب بین المللی خورخوران بندر خمیر گفت: شهرستان خمیر با جاذبه های گردشگری فراوان امسال مورد توجه گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات نوروزی فرصتی منحصر به فرد در صنعت گردشگری است، گفت: منطقه گردشگری تالاب بین المللی خورخوران، آبگرم ها، بادگیرهای منحصر به فرد، سواحل زیبا و نخل های سرسبز با برنامه ریزی درست و معرفی به گردشگران باعث استقبال مسافران نوروزی شده است.

فرماندار بندر خمیر با بیان اینکه این شهرستان مستعد سرمایه گذاری در صنعت گردشگری است، اظهار کرد: مناطق گردشگری شهرستان خمیر کمک موثری به پویایی اقتصاد این شهرستان ساحلی و کوهستانی می کند.

 

اسکله بندرپل و لافت به عنوان مهم‌ترین راه دریایی مسافران و گردشگران و همچنین رفت و آمد شهروندان ۲ شهرستان بندر خمیر و قشم است که نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات حمل و نقل و جابه جایی خودروهای سبک و سنگین و ترانزیت بار و کالا به جزیره قشم را دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها