یک واحد پروتئینی متخلف در درگهان پلمب شد/ امحا ۴۳۲ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ



نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از کشف و امحا ۴۳۲ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته در شهر درگهان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، مسعود مورموگویی اظهار کرد: نیروهای بازرسی فعال ستاد اجرایی خدمات سفر قشم شامل بازرسان کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایت‌ها و بازرسان شبکه بهداشت و درمان در بازدید از یک واحد پروئینی در شهر درگهان، موفق به کشف ۴۳۲ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته شدند.

وی افزود: این واحد متخلف به دلیل فروش ۱۲۶ کیلوگرم گوشت قرمز و ۳۰۶ کیلوگرم مرغ فاسد با دستور مقام قضایی و قاضی کشیک شهرستان قشم پلمب شد.

به گفته نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ۳۴ کیلوگرم از مجموع ۱۲۶ کیلوگرم گوشت اعلام شده از یک واحد غذایی در مجاورت فروشگاه پلمب شده که اقدام به آماده‌سازی برای طبخ کرده بود، جمع‌آوری و امحا شد.

مورموگویی ادامه داد: به این واحد غذایی هم اخطار کتبی داده شد و مقرر گردید فعالیت هر روزه آن با نظارت بازرسان بهداشت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم انجام شود.

نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ۲۵ اسفند گذشته تا کنون در قالب کمیته‌های مختلف در سطح جزیره و به صورت شبانه روزی در حال بررسی فعالیت صنوف مختلف هستند و در این مدت چندین واحد متخلف تعطیل و مواد غیربهداشتی آنان هم امحا شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها