۱۰۱ معتاد متجاهر در بندرعباس به سامان‌سرا منتقل شدند



فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: ۱۰۱ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان در شبانه‌روز گذشته دستگیر و به سامان سرا منتقل شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عباس علی یاری روز شنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران انتظامی بندرعباس در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی و به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، طرح ضربتی امنیت محله محور را با استفاده از توان حداکثری به مدت ۲۴ ساعت در حوزه استحفاظی این شهرستان اجرا کردند.

وی بیان کرد: با تلاش همه‌جانبه انجام شده در این طرح که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد، در مجموع ۱۰۱ معتاد متجاهر و بلامکان در محلات مختلف و معابر عمومی شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر و به سامان سرا تحویل شدند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در قالب طرح های محله محور در سطح شهرستان به عموم شهروندان توصیه کرد: با هدف پیشگیری از وقوع سرقت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها