صعود الهلال و الاتحاد به فینال در شب اخراج رونالدو



دهمین دوره مسابقات فوتبال سوپرجام عربستان در ابوظبی امارات آغاز شد.

  
  
به گزارش صبح ساحل، صرب و مالکولم مهاجم برزیلی به طور کامل بازی کردند و رنان لودی مدافع برزیلی از دقیقه ۷۵ به میدان آمد. آلکساندر میتروویچ مهاجم صرب به علت مصدومیت غایب بود. نیمار ستاره برزیلی نیز به علت پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل از همراهی تیم الهلال باز می‌ماند. میلینکوویچ - ساویچ پاس گل اول را ارسال کرد و مالکولم در دقیقه ۷۲ زننده گل دوم الهلال بود. / در تیم النصر با مربیگری لوئیش کاسترو پرتغالی، داوید اوسپینا دروازه بان کلمبیایی، آیمریک لاپورت مدافع اسپانیایی، آلکس تلز مدافع برزیلی، مارسلو بروزوویچ هافبک مطرح کروات، اوتاویو هافبک مطرح پرتغالی و سادیو مانه مهاجم مشهور سنگالی به طور کامل بازی کردند و کریس رونالدو فوق ستاره کهنه کار پرتغالی که در ترکیب اصلی حاضر بود، در دقیقه ۸۶ با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. مانه در دقیقه ۹ + ۹۰ زننده گل النصر بود.


الاتحاد (قهرمان دوره قبل لیگ برتر عربستان) ۲ - ۱ الوحده (نایب قهرمان دوره قبل جام حذفی عربستان)  

 هدایت تیم الوحده را جورجیوس دونیس یونانی بر عهده دارد و در این تیم آنسلمو هافبک برزیلی و اودیون ایگالو مهاجم مطرح نیجریه‌ای به طور کامل بازی کردند و ایگالو پاس گل تیمش را ارسال کرد. فیصل فجر هافبک مغربی الوحده در وقت تلف شده نیمه دوم یک ضربه پنالتی را به هدر داد. / در تیم الاتحاد با مربیگری مارسلو گایاردو آرژانتینی، احمد حجازی مدافع مصری، انگولو کانته هافبک فرانسوی، رومارینیو مهاجم برزیلی و عبدالرزاق حمد الله گلزن مطرح مغربی به طور کامل، لوئیش فیلیپه هافبک برزیلی - ایتالیایی تا پایان نیمه اول، ژوتا هافبک - مهاجم پرتغالی تا دقیقه ۶۱ و کریم بن زما مهاجم مطرح فرانسوی به طور کامل بازی بازی کردند و بن زما در دقیقه یک گل اول و حمدالله در دقیقه ۴۲ روی پاس رومارینیو گل دوم الاتحاد را به ثمر رساندند.
 در دوره قبل تیم الاتحاد با شکست تیم الفیحا قهرمان شد.

در تاریخ سوپرجام عربستان که از سال ۲۰۱۳ برگزار می‌شود، تیم الهلال با ۳ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی رکورد دار است و تیم‌های النصر با ۲ قهرمانی و نایب قهرمانی دوم و تیم‌های الاتحاد، الفتح، الشباب و الاهلی هر کدام یک بار قهرمان شده اند و سوم مشترک هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها