حواشی هفته



در این گزارش به‌مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته جاری پربازدید شده و موردتوجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته است، می‌پردازیم.

 

ماجرای ماشین آب پاش در رژه روز ارتش مشهد

صبح امروز ٢٩ فروردین ماه سیستم آب‌پاش خودرو یگان ویژه هنگام عبور از جایگاه ویژه رژه فعال شد، در محل فعال شدن آب‌پاش عکاسان به همراه تجهیزاتشان حضور داشتند که این موضوع مورد توجه فعالان شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها قرار گرفت. در همین رابطه «سردار محمد غزلی»، فرمانده یگان ویژه انتظامی خراسان رضوی  در خصوص اتفاق پیش آمده در رژه روز ارتش در مشهد اعلام کرد:« نقص سیستمی که منجر به فعال شدن آب‌پاش خودرو در مراسم بزرگداشت روز ارتش شد که مراتب عذرخواهی خود را از حاضران در مراسم و اصحاب رسانه اعلام می‌داریم».

 

جریمه 300 میلیون تومانی و محرومیت کاپیتان استقلال به خاطر ماجرای جیمی جامپ دختر

حضور یک تماشاگر زن در زمین مسابقه تیم‌های استقلال و آلومینیوم حواشی جنجالی به همراه داشت. در پایان بازی دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک یکی از تماشاگران زن با کلاه وارد زمین مسابقه شد و خودش را به سیدحسین حسینی رساند. حضور او در زمین با دخالت نیروهای انتظامی همراه بود و کاپیتان استقلال هم سعی کرد تا این تماشاگر را نجات دهد. پس از این ماجرا، کمیته انضباطی کمیته انضباطی آرا خود را درباره دیدار آلومینیوم اراک و استقلال اعلام کرد و سید حسین حسینی، بازیکن استقلال را یک جلسه محرومیت {که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود} به همراه ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد./ اعتماد آنلاین

 

 

عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه 25 فروردین ماه عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد. به دنبال این حمله، بسیاری از پروازهای دنیا لغو شد و کاربران بسیاری اظهار نظر کردند.

سامانه بارشی در جنوب کشور و حوزه خلیج فارس

سامانه بارشی در آخرین  روزهای فروردین ماه بسیاری از شهرهای جنوبی از جمله هرمزگان و سیستان و بلوچستان را تحت تاثیر قرار داد. بسیاری از محورهای اصلی شهرها به دلیل طغیان رودخانه‌ها مسدود و برق مناطق استان قطع شد. همچنین این سیلاب چندین کشته برجای گذاشت. در کشورهای عربی نیز پروازها لغو و خیابان‌ها مملو از آب شده بود و بالغ بر 10 نفر در سیلاب فوت شدند.  

 

پست عجیب مادر تتلو درباره پسرش

در حالیکه اخبار منتشر شده درباره دادگاه تتلو و حواشی حضورش در زندان مدتی است سوژه کاربران شده است و هرکس به نوعی پایانی را برای این خواننده آن ور آبی به ایران بازگشته پیش بینی می‌کند، مادر امیرحسین مقصودلو (تتلو) در صفحه رسمی اش پست جدیدی را منتشر کرد که متن این پست، کمی شک برانگیز و عجیب بودمادر تتلو با انتشار تصویری از سجاده نماز اش نوشت: «شکر و سپاس که درها و دروازههای بظاهر ناگشودنی بروی امیر حسین مقصودلو (امیر تتلو) گشوده شد. درهایی عظیم و طلایی از نور برکت سلامتی، آگاهی، بیداری، پول، ثروت، احترام، شادی وامیر حسین مقصودلو غوطه ور و شناور با این سیل عظیم برکات همراه با شما که به سمت آگاهی بیداری و نور روانه هستید آماده همسفر به سمت بیداری و آگاهی»./ اقتصاد نیوز


 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها