در شبانه روز گذشته؛

کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان/ ۳۹ خودروی شوتی توقیف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و توقیف یک دستگاه تانکر و ۳۹ دستگاه خودرو سواری شوتی فعال در قاچاق سوخت و کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در اجرای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی ماموران انتظامی شهرستان‌های بندرعباس و میناب روز گذشته با اجرای طرح مهار و کنترل خودرهای عبوری تعداد یک دستگاه تانکر و ۳۹ دستگاه خودرو سواری شوتی فعال در قاچاق سوخت را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه توقیف و ۷۰ هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

وی بیان کرد: علاوه بر توقیف خودروهای شوتی، ماموران انتظامی در روستای بوستانو بندرعباس نیز با همکاری عوامل دریابانی مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت بلاصاحب از مشک‌های ماری نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: در مجموع در بازرسی از خودروهای توقیفی و مشک ماری ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

جاویدان ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در این رابطه ۴۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس اضافه کرد: از آنجایی که یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی مبارزه با کالای قاچاق و ارز است، پلیس بدون هیچ‌گونه چشم داشتی به صورت شبانه روز در این مسیر با اقتدار گام برمی‌دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها