در راستای توسعه مدیریت پسماند هرمزگان صورت گرفت؛

همکاری جامُش با شرکت‌های بین‌المللی در طرح به سوی پسماند صفر



نمایشگاه مدیریت پسماند ابوظبی از ۲۸ تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری با حضور استارتاپ جامُش در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی استارتاپ جامُش؛ نمایشگاه مدیریت پسماند ابوظبی به عنوان سکوی پیشگام برای بازیافت، مدیریت زباله و صنایع تبدیل زباله به انرژی در منطقه خاورمیانه و با هدف فرهنگسازی به حداقل رساندن تولید پسماند برای رسیدن به زباله صفر برگزار شد.

استارتاپ جامُش در این نمایشگاه ضمن ارتباط با برترین شرکت های خاورمیانه در حوزه پسماند در نظر دارد با الگو برداری از طرح هایی مانند هنر زباله (waste art) و ایجاد پیوندهایی بین زباله با هنر و ورزش، پروژه به سوی پسماند صفر (waste to zero)را در جزیره هرمز اجرا نماید.

گفتنی است؛ استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی، مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های محیط زیستی آغاز کرده است. هم اکنون فعالیت های استارتاپ جامُش شامل: مدیریت پسماند در مناطق گردشگری، طراحی و اجرای پویش های محیط زیستی، فرهنگ سازی در حوزه حفظ محیط زیست و مدیریت منابع بازیافتی می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها