همزمان با هفته ملی خلیج فارس:

آغاز نگارش کتاب رمان امام قلی خان سردار بزرگ ایرانی



همزمان با آغاز هفته ملی خلیج فارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آغاز نگارش کتاب رمان امام قلی خان سردار بزرگ ایرانی(ویژه نوجوانان)حضور پرویز امینی نویسنده مطرح کشور، خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، در این مراسم پرویز امینی عنوان کرد: در این  یکی از مسائل مهم پیش‌ روی نظام آموزش و فرهنگی امروز کشور،عدم آشنایی نسل جدید با مفاخر فرهنگی و علمی و دینی کشور است. مسئله‌ای که هویت ایرانی نسل جدید را دچار چالش کرده و شخصیت‌های نامناسب و غیرایرانی را جایگزین الگوهای ایرانی و اسلامی کرده است.
در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دست به انتشار مجموعه‌ای ده‌جلدی با عنوان «کودکی نامداران» زده و در قالب کتاب‌هایی مصور به معرفی مشاهیر و مفاخر علمی، ادبی، هنری و مذهبی کشور پرداخته است.
معرفی چهره‌های نامدار به کودکان و نوجوانان در آثار هنری و ادبی و نظام‌های آموزشی به ایجاد حس هویت و اعتمادبه‌نفس ملی و آشنایی آنان با افتخارات ملی کشور خود کمک می‌کند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار این مجموعه درصدد است تا بخشی از زندگی این نامداران ایرانی را در قالبی داستانی و روایی در اختیار نسل‌های آینده قرار دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها