افزایش وزش باد در تنگه هرمز و دریای عمان/ رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات هرمزگان پیش‌بینی می‌شود



امروز، افزایش باد جنوب شرقی در تنگه هرمز و دریای عمان و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بویژه در ساعات صبح تا ظهر وزش باد نسبتا شدید شرقی- جنوب شرقی در دریای عمان و محدوده تنگه هرمز پیش بینی می‌شود.
مرضیه سی سی پور افزود: توصیه می‌شود از تردد شناور‌های سبک و صیادی خودداری شود و تمهیدات لازم در اسکله‌های استان صورت پذیرد.
وی گفت: وزش این باد‌ها تا صبح چهارشنبه با شدت کمتر در این مناطق ادامه دارد که توصیه می‌شود تردد شناور‌های سبک و صیادی طی این ساعات با احتیاط صورت پذیرد.
سی سی پور افزود: امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب درارتفاعات استان، رشد ابر و رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی می‌شود. توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری گردد. در سایر نقاط که شرایط بارشی مهیا نیست، بروز ناپایداری موقتی به صورت تند باد لحظه‌ای و گرد و غبار محتمل خواهد بود.
کارشناس هواشناسی گفت: به لحاظ دمایی طی امروز، نوسان ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای بیشینه مورد انتظار است و از روز چهارشنبه افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها