آیین اجرایی پروژه ۷میلیاردی ورزشی در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس؛ احداث دو پارک در محدوده پیامبر اعظم تا پایان سال


نویسنده: فاطمه کریمی

کلنگ احداث زمین ورزشی با مساحت ۲,۲۰۰ متر شامگاه امروز (۳۰خرداد ۱۴۰۳) با حضور شهردار بندرعباس و جمعی از مسئولان در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس بر زمین زده شد. شهردار بندرعباس زمان بهره برداری این پروژه را دهه فجر سال جاری اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه شامل زمین ورزشی فوتبال، والیبال، پیست پیاده‌روی، پیست دوچرخه سواری و زمین بازی برای کودکان است.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه ۷ میلیارد تومان است و در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری و افتتاح می رسد. این پروژه سومین برنامه ی عیدانه از عید قربان تا عید غدیر است.

نوبانی ادامه داد: بسیار مفتخرم که گامی در جهت زیباسازی و خوشحالی مردم بندرعباس برداشته شده است. ان شاالله اتفاقات بزرگی در این شهرک رقم بزنیم.

وی افزود:مجموعه شهرداری بندرعباس با همکاری و همراهی اعضای محترم شورای شهر از عید قربان تا عید غدیر پروژه‌های بسیار زیادی را تعریف کرده که امروز شاهد سومین پروژه هستیم. طبق برنامه‌ریزی هایی که انجام شده برنامه‌ها برگزار می‌شود و این خدمات به مردم شریف بندرعباس تقدیم می شود.

نوبانی ادامه داد: در روز اول برنامه عیدانه آیین کلنگ زنی بازار دام انجام شده و روز دوم پیست دوچرخه سواری به بهره برداری رسیده است. برنامه روز چهارم زیباسازی بافت قدیمی شهر بندرعباس در محله کمربندی است. و روز بعد اولین پیست پیاده روی استاندارد در بوستان قدیمی جنگلی کلنگ زنی می شود. زیباسازی محله قدیمی سورو و بازگشایی خیابان آزادگان که بعد از ۱۴ سال با زحمات اعضای محترم شورای شهر در دست اقدام است نیز انجام می شود.

نوبانی در رابطه با دیگر برنامه های عیدانه گفت: زیر گذر شهید ظاهری، پل پیامبر اعظم، افتتاح آبشار موزیکال، کلنگ زنی چرخ و فلک و بسیاری از برنامه‌های دیگر هدیه ناقابلی برای مردم شریف بندرعباس است.این افتخاری است که امروز در خدمت شما هستیم و با لطف خدا و سربلندی این هدایا را به مردم نجیب بندرعباس تقدیم می‌کنیم.

  

کلنگ زنی دو پارک دیگر در شهرک پیامبر اعظم


شهردار بندرعباس گفت: به مردم شهرک پیامبر اعظم قول می دهم تا انتهای سال جاری آیین کلنگ‌زنی دو تا پارک دیگر در این شهرک انجام و به بهره‌برداری و افتتاح برسد.

نوبانی افزود: از پاکبان‌های عزیز، سبزبان‌ها و همه عزیزانی که برای نظافت و تمیزی شهر زحمت می‌کشند تشکر می کنم و تقاضا دادم همین طور که در بحث‌های فرهنگی در شهرک فعال هستید، حتماً در حوزه شهری، نظافت و نگهداری فضای سبز، پارک‌ها ،بوستان ها و زمین های ورزشی که برای شما ساخته می شود به مجموعه شهرداری کمک کنید. مشارکت شما باعث موفقیت بیشتر ما می شود.

  

افزایش پارک‌های بندرعباس


وی ادامه داد: هر زباله‌ای که روی زمین می افتد قامت یک پاکبان برای جمع آوری آن خم می شود. با توجه به کمبود آب در استان هرمزگان و شهر بندرعباس سرانه فضای سبز در شهر بندرعباس پایین است از زمانی که بنده حضور دارم ۱۰ پارک به شهر بندرعباس اضافه شده است. انشالله برنامه داریم که طی آن ۱۰ الی ۲۰ پارک دیگر به شهر بندرعباس اضافه شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها