لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور

نمایندگان هرمزگان در بندرعباس و یزد به میدان خواهند رفت



هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور امروز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

      

به گزارش صبح ساحل، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور فولاد و شهرداری دو نماینده هرمزگان به مصاف نمایندگان رودسر و یزد خواهند رفت.
فولاد هرمزگان که با شکست در هفته ششم صدر جدول را از دست داد و به مکان چهارم جدول رده بندی رسیده است برای برگشت به جایگاه بالاتر باید تیم شاهین خزر رودسر را در ورزشگاه غدیر بندرعباس از پیش رو بردارد.
تیم شاهین خزر رودسر هم در این دیدار به دنبال پیروزی است و اگر بتواند فولاد را شکست دهد جایگاه این تیم را در مکان چهارم جدول رده بندی خواهد گرفت.
این بازی امروز پنجشنبه ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر بندرعباس برگزار خواهد شد.
تیم شهرداری بندرعباس هم  با شکست خانگی مقابل آداک نوشهر در هفته هفتم در ورزشگاه شهید محصل مهریز به دیدار وحدت این شهر خواهد رفت‌. وحدت مهریز با سه امتیاز بیشتر بالای سر شهرداری بندرعباس قرار گرفته است و شهرداری بندرعباس با پیروزی در این بازی می تواند حداقل یک پله در جدول رده بندی صعود داشته باشد. این بازی امروز ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه شهید محصل مهریز یزد برگزار می شود.


تا پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم مقاومت گلساپوش یزد با ۱۵ امتیاز صدرنشین است. پارس جنوبی جم و چادر ملو اردکان یزد با ۱۳ امتیاز دوم و سوم هستند. فولاد هرمزگان با ۱۲ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفته است. آداک نوشهر ، شاهین خزر رودسر و وحدت مهریز یزد با ۹ امتیاز در مکان های پنجم تا هفتم ایستاده اند. شهرداری بندرعباس با ۶ امتیاز مکان هشتم را در اختیار دارد. دکتر تامین اصفهان و پاس جوان گناوه بدون امتیاز نهم و دهم هستند.
اگر نگاه آماری  هم به هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور داشته باشیم در پنج  بازی انجام شده چهار پیروزی مستقیم و یک پیروزی در وقت اضافه به دست آمده است.  میزبانان سه  پیروزی و  مهمانان دو پیروزی کسب کردند. ۳۵ گل در هفته ششم  رد و بدل شد که گل های میزبانان ۱۷ گل و گل های مهمانان ۱۸ گل و میانگین گل زده در هر دیدار ۷ گل بوده است.
پرگل ترین بازی که ۸ گل داشت بازی تیم شهرداری بندرعباس با  آداک نوشهر و گلساپوش یزد با  فولاد هرمزگان که ۵ بر سه به سود آداک و گلساپوش یزد به پایان رسید. کم گل ترین بازی  ۵ گل بو که پاس گناوه  و پارس جنوبی که چهار بر یک به سود پارس جنوبی به پایان رسیده است. محمد معصومی زاده از تیم گلساپوش یزد در این هفته هت تریک کرد. در  هفته ششم لیگ برترفوتبال ساحلی کشور بهترین خط حمله: ( ۵ گل زده)
آداک نوشهر  و گلساپوش یزد، بهترین خط دفاع  یک گل خورده  تیم پارس جنوبی، ضعیف ترین خط حمله یک گل زده تیم پاس جوان گناوه و ضعیف ترین خط دفاع ۵ گل خورده را تیم های فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس به خودشان اختصاص دادند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها