برد ساحلی‌بازان ایران در نخستین گام انتخابی المپیک



تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار با تیم‌های یک و دو ژاپن به پیروزی رسیدند تا گام نخست در راستای کسب سهمیه المپیک را برداشته و فردا برابر چین به میدان روند.

                                                          

به گزارش صبح ساحل، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک از امروز (جمعه یکم تیر ماه) در نینگبو ژیانگ شِن چین آغاز شد تا هشت تیم طی سه روز برای کسب تک سهمیه المپیک پاریس به مصاف یکدیگر بروند.

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که با قهرمانی در منطقه آسیای مرکزی به صورت مستقیم به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافتند، در این مرحله در صورت کسب سه برد راهی المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند شد.

ملی‌پوشان ایران در نخستین گام از ساعت ۰۵:۲۰ امروز (جمعه یکم تیر ماه) در نخستین بازی و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژاپن قرار گرفتند.

در این دو دیدار که به صورت همزمان برگزار شد ایران یک (پورعسگری و آقاجانی) در زمین یک برابر ژاپن یک (تاکاهاشی و ایکدا) به میدان رفت و در ست نخست ۲۱ بر ۱۸ پیروز شد اما ست دوم را با نتیجه ۱۳ بر ۲۱ واگذار کرد تا این مسابقه به ست سوم کشیده شود. در سومین ست پورعسگری و آقاجانی با نتیجه ۱۵ بر ۹ به پیروزی رسیدند تا فردا برابر چین یک قرار گیرند.

ایران دو (میرزاعلی و شوکتی) هم که به صورت همزمان در زمین دو مقابل ژاپن دو (دیلان فوکوشیما) به میدان رفت طی دو ست متوالی ۲۳ بر ۲۱ و ۲۱ بر ۱۸ برابر حریف خود به پیروزی رسید و فردا برابر چین دو به میدان خواهد رفت.

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران فردا از ساعت ۳:۳۰ به مصاف تیم‌های ملی چین یک (وو – ها) و چین دو (وانگ – لی) خواهند رفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها