بیش از ۱۲ هزار پاکت تنباکوی قاچاق در قشم کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۲ هزار و ۷۹۲ پاکت تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان مرزی قشم خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان روز یکشنبه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی و در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر قاچاق مواد دخانی و تنباکوی غیرمجاز از سوی ۲ دستگاه خودروی تویوتا تک کابین از مسیر روستای رمچاه و خورهای کنار ساحل روستای طبل به وسیله قایق های تندرو رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل تیمی مشترک با همکاری عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان به محل و مسیرهای رفت و آمد قاچاقچیان، واقع در جاده رمکان به سمت فرودگاه اعزام شدند که پس از تعقیب و مراقبت های لازم مشاهده کردند ۲ خودروی تویوتا فاقد پلاک در حال حرکت هستند که با دیدن پلیس به صورت ناگهانی تغییر مسیر داده و اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان توضیح داد: ماموران پلیس به سرعت وارد عمل شده و پس از مدتی تعقیب و گریز طولانی و هدف قرار دادن لاستیک خودروهای فراری موفق به مهار و توقیف آنها شدند.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این عملیات انتظامی، ارزش مالی کالاهای کشف شده از این ۲ خودرو شامل ۱۲ هزار بسته تنباکوی ۵۰ گرمی و ۱۹۲ بسته یک کیلویی را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۱ میلیارد ریال عنوان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها