شرایط فروش لاماری ایما هیبرید اعلام شد



آرین‌موتور شرایط فروش لاماری ایما هیبرید را برای مرداد 1403 اعلام کرد. این بخشنامه فروش پس از اعلام نتایج ثبت‌نام متقاضیان در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی منتشر شده است.

دیجیاتو نوشت: لاماری ایما هیبرید برخلاف نسخه درون‌سوز آن، در کشور ما، به‌صورت مونتاژی به فروش می‌رسد. شرایط فروش لاماری ایما هیبرید از سه‌شنبه 9 مرداد 1403 در نمایندگی‌های آرین‌موتور فعال شده است و یک هفته در دسترس متقاضیان قرار دارد.  

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید، مرداد 1403:

خودرو قیمت علی‌الحساب مبلغ پیش‌پرداخت رنگ‌های موجود سود مشارکت سود انصراف جریمه تأخیر موعد تحویل
لاماری ایما HEV 1.600.000.000 800.000.000 سفید، مشکی، خاکستری، سبز، قرمز 0% 0% 12% سالیانه 90 روز کاری

همان‌گونه که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، قیمت لاماری ایما هیبرید به‌صورت علی‌الحساب اعلام شده است؛ بنابراین رقم نهایی قیمت این خودرو حدود 2.1 میلیارد تومان خواهد بود. نیمی از مبلغ علی‌الحساب هنگام ثبت‌نام از متقاضیان دریافت می‌شود. هزینه‌های مختلفی همچون اسقاط خودروهای فرسوده، حمل‌ونقل، مالیات بر ارزش‌افزوده، بیمه و شماره‌گذاری نیز بر قیمت خودرو اضافه خواهند شد.

نگاهی به لاماری ایما HEV

لاماری ایما HEV خودرو هیبریدی معمولی است که موتور درون‌سوز آن نقش پیشران اصلی را ایفا می‌کند و موتور برقی به آن کمک می‌کند. البته در ترافیک‌های شهری، موتور برقی وظیفه هدایت خودرو را برعهده خواهد گرفت. پیشرانه لاماری ایما HEV از ترکیب موتور 1.5 لیتری توربوشارژر درون‌سوز به همراه موتور الکتریکی تشکیل شده است. حداکثر راندمان این پیشرانه 174 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس مخصوص خودروهای هیبریدی موسوم به DHT وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 4.7 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

تجهیزات لاماری ایما HEV شامل موارد زیر می‌شوند:

صندلی‌های برقی جلو همراه گرمکن و سردکن، ترمز پارک برقی، فرمان برقی، سقف پانوراما، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، در صندوق برقی، شش کیسه هوا، سیستم کمک به حرکت در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها