شرکت‌های برتر هرمزگان در روز صنعت و معدن معرفی شدند

تجلیل از مدیرعامل کارخانه آرد فدک رودان به عنوان برگزیده صنایع استان



شرکت تولیدی آرد فدک‌رودان به‌عنوان واحد برتر صنایع غیرفلزی در استان هرمزگان معرفی شد. مراسم روز صنعت و معدن به‌منظور تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان هرمزگان با حضور جمعی از مقامات استانی برگزار و در این مراسم از منصور معمار زاده،مدیرعامل کارخانه آرد فدک رودان به‌عنوان واحد برگزیده استانی تقدیر شد.
در این ‌آیین با حضور خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان هرمزگان،حجت‌الاسلام عبادی زاده امام‌جمعه بندرعباس، اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، فرمانده نیروی انتظامی استان، رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان و جمعی از مدیران شرکت‌های حوزه صنعت و معدن استان  از  صنعتگران و معدنکاران نمونه استانی در حوزه‌های مختلف فعالیت در سال 1402، تجلیل شد. 
شرکت تولیدی  آرد فدک رودان نیز به دلیل عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و اولین و تنها تولیدکننده آرد کامل گندم در استان هرمزگان، فعال در حوزه تحقیق و توسعه و دارای رشد درزمینهٔ بهبود راندمان  و بهبود کمی و کیفی محصول بر اساس استانداردهای ملی و جهانی برتر شناخته شد. لوح سپاس‌و تندیس زرین‌ این رویداد به منصور معمار زاده  مدیرعامل این واحد تولیدی اعطا شد.
در حاشیه  این مراسم معمار زاده،مدیرعامل کارخانه آرد فدک رودان در گفتگو با صبح ساحل بابیان اینکه در جهت ارتقای سطح سلامت مردم، تولید آرد کامل را در استان هرمزگان پایه‌گذاری شده است گفت: با توجه به  کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ مصوب شد، تمام استان‌های کشور در راستای سلامت جامعه می‌بایست تولید آرد کامل در راستای کار خود قرار دهند .
وی ادامه داد:لذا کارخانه آرد فدک با تغییرات و اصلاحات خط تولید و راه‌اندازی ساختمان پنج طبقه بوجاری به‌عنوان اولین کارخانه تولیدکننده آرد کامل در این حوزه فعالیت کرد. معمار زاده تصریح کرد: تهیه نان سالم و باکیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین در جهت ارتقای سطح سلامت مردم تولید آرد کامل را در استان هرمزگان پایه‌گذاری شده است.

روزنامه صبح ساحل

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها