۲۱ ورزشکار ایران به پارالمپیک پاریس اعزام می شوند



مدیر فنی تیم ملی دوومیدانی از اعزام ۲۱ ورزشکار به پارالمپیک پاریس خبر داد و گفت: آن چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که برای کسب مدال به پاریس می‌رویم نه تفریح، تلاش خواهیم کرد که نسبت به دوره قبل بهترین نتیجه را کسب کنیم.

                               

به گزارش صبح ساحل، علی اصغر هادیزاده ، با اشاره به افزایش تعداد دوومیدانی کاران اعزامی به پارالمپیک پاریس نسبت به توکیو، اظهار کرد: در این دوره از بازی‌های پارالمپیک ۲۱ دوومیدانی کار معلول و توانیاب و نابینا و کم بینا اعزام خواهند شد که از این تعداد ۴ نفر آن را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به افزایش تعداد بانوان دوومیدانی کار در پاریس نسبت به توکیو، تصریح کرد: در دوره قبل تنها نماینده بانوان اعزامی به پارالمپیک توکیو هاشمیه متقیان بود اما این دوره با ۴ بانوی دوومیدانی کار در پاریس حضور خواهیم داشت که هر ۴ ورزشکار شانس کسب مدال در پارالمپیک هستند.

مدیر فنی تیم ملی پارادوومیدانی در پاسخ به این پرسش که از ۲۱ دوومیدانی کار اعزامی به پارالمپیک چه تعداد شانس کسب مدال داریم، گفت: تلاش بر این است که در این دوره بهترین نتیجه را کسب کنیم و بیشترین مدال‌ها را به خود اختصاص دهیم. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که از این تعداد به چند مدال دست پیدا کنیم. آن چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که برای کسب مدال به پارالمپیک می‌رویم نه برای تفریح و قطعا برای رسیدن به چنین هدفی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

هادیزاده همچنین در خصوص انتقاد برخی از مدال آوران پارالمپیکی نسبت به اعزام نشدن مربیان تخصصی آن ها به این دوره از بازی‌های پارالمپیک، افزود: زمانی که برگزار کننده اعلام می‌کند به ازای هر ۴ ورزشکار یک مربی اعزام شود کمیته ملی پارالمپیک مگر می‌تواند خلاف این مساله عمل کند، شاید خواسته تمام ورزشکاران این باشد که مربی تخصصی آن ها نیز در پارالمپیک کنارشان باشد. باید درخواست ورزشکاران منطقی باشد. وظیفه ما این است که بهترین شرایط و امکانات را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا در جریان بازی‌ها هیچ کمبودی احساس نکنند.

وی درباره وضعیت امان الله پاپی و حامد امیری و این که چقدر از نظر فنی تکنیک این دو ورزشکار اصلاح شده است؟ خاطرنشان کرد: اگر تکنیک این دو ورزشکار اصلاح نشده باشد که به پارالمپیک اعزام نمی‌شوند. سعی کردیم بهترین مربیان را بالای سر این دو ورزشکار قرار دهیم تا در بازی‌های پارالمپیک خطای فنی در پرتاب‌های خود نداشته باشند. در حال حاضر هر دو ورزشکار اصلاح تکنیک انجام داده اند و از نظر فنی شرایط خوبی دارند و مشکلی برای حضور در پارالمپیک پاریس ندارند.

هادیزاده در پایان گفت: در این دوره از نظر امکانات و تجهیزات کمیته ملی پارالمپیک بهترین شرایط را برای ورزشکاران اعزامی فراهم کرده و مشکل خاصی وجود ندارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها