جودو دختران منطقه چهار کشور

هرمزگان بر سکوی دوم ایستاد



مسابقات جودو دختران منطقه چهار کشور به میزبانی جزیره قشم برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، رئیس منطقه چهارجودو کشور گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم هایی از استان فارس ، خوزستان و هرمزگان به میزبانی قشم برگزار و جودوکاران برتر معرفی شدند.
کشاورز رئیس منطقه چهارجودو کشور اظهار داشت: مسابقات محل آزمون اراده هاست و باعث رشد و آموزش داوران ، مدیران و هنرجویان در استان های میزبان می شود.
وی گفت : استان هرمزگان در این مسابقات کاپ اخلاق را از آن خود کرد و بانوی خوش آتیه هرمزگان مبینا پلالک به عنوان فنی ترین جودوکار و یاسمت افضل هوشمند بهترین داور منطقه چهار معرفی شد.
رئیس منطقه چهارجودو کشور بیان داشت : در رقابت های تیمی رده سنی نوجوانان و جوانان استان فارس مقام اول ،هرمزگان مقام دوم و خوزستان مقام سوم را از آن خود کردند.
دربخش انفرادی و رده سنی نوجوانان وزن ۴۰- کیلوگرم اسما ملکی از فارس، وزن ۴۴- کیلوگرم زهرا ابراهیم زاده از فارس، در وزن ۴۸- کیلوگرم مهسا شاهسونی از فارس اول و زینب کارگر از هرمزگان دوم شد. در وزن ۵۲- کیلوگرم زینب حسینیان از فارس، ستایش قاسمی از خوزستان و غزل خسروی کتولی از هرمزگان اول تا سوم شدند. در وزن ۵۷- کیلوگرم کوثر اوجی از فارس اول شد.
شانیا خوش خلق از خوزستان دوم و فاطمه زهرا پژوم از خوزستان سوم شد. در وزن ۶۳- کیلوگرم ماریا مظفری از فارس، فرخنده علی داد از خوزستان و نرجس تاجیک از هرمزگان اول تا سوم شدند. در وزن ۷۰- فاطمه حسنی نژاد از فارس اول، فاطمه زهرا خندستان از هرمزگان دوم و سارا زهیری و کیانا زاهدی هر دو از خوزستان مشترکا سوم شدند. در وزن ۷۰+ کیلوگرم هدیه خیرده از فارس، ابتسام شادکامی از هرمزگان و نازنین چشم بشر از هرمزگان اول تا سوم شدند. در رده سنی جوانان و وزن ۴۸- کیلوگرم ، ریحانه عسکری از فارس اول شد و یاسمن درویشی از هرمزگان در مکان دوم ایستاد. در وزن ۵۲- کیلوگرم یاسمن ابوطالبی از هرمزگان اول شد. ریحانه فنون از فارس دوم و حنانه نوروزی از هرمزگان سوم شد. در وزن ۵۷ - زهرا طهماسبی از فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد‌ مبینا پلالک از هرمزگان دوم و مهدیه عباسی از هرمزگان عنوان سومی را به خودش اختصاص داد.
در وزن ۶۳- کیلو گرم نازنین هاشمی از فارس قهرمان شد. در وزن ۷۰- کیلوگرم زهرا ایزدترس از فارس و مطهره متولی پور از هرمزگان اول و دوم شدند. در وزن ۷۸- کیلوگرم حدیثه عابدی از فارس اول شد. در وزن ۷۸+ کیلوگرم فاطمه اسدی صدیق از خوزستان، سارا اردیبهشتی از فارس و لیلا محمود شاهی از هرمزگان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها