لیگ امیدهای بسکتبال باشگاه های کشور

شهر بسکتبال قشم به فینال رسید



تیم شهر بسکتبال قشم با پیروزی در بازی دوم  به فینال مسابقات لیگ امید های کشور صعود کرد.

 


به گزارش صبح ساحل،  تیم شهر بسکتبال قشم با عملکرد قابل تحسین، در بازی دوم در مسابقات لیگ امیدهای کشور، با نتیجه ۶۹ بر ۶۴ از سد تیم سامان صنعت پویا اصفهان گذشت و به فینال مسابقات صعود کرد.
این بازی در سالن خلیج فارس شهر قشم برگزار شد و تیم شهر بسکتبال قشم با این پیروزی به فینال رسید و باید مقابل نماینده شهر کرد بازی کند. با قرعه کشی انجام شده تیم شهر بسکتبال قشم در دیدار رفت فینال میزبان نماینده شهر کرد می باشد.
تیم شهر بسکتبال قشم از سال های قبل تاکنون حضوری موفقیت آمیز در این رشته داشت و عناوین استانی و کشوری زیادی را هم به دست آورده اما نبود سالن مناسب با گنجایش کافی برای تماشاگران، یکی از مشکلات قدیمی این رشته در مرکز شهر قشم به شمار می‌رود که هنوز برای حل آن چاره‌اندیشی نشده است.
تیم پاس بندرلنگه دیگر نماینده هرمزگان در این مسابقات با شکست مقابل پاس بندرلنگه به عنوان سومی را کسب کرد.‌
مهران شاهی رئیس هیئت بسکتبال استان هرمزگان رئیس هیئت بسکتبال استان هرمزگان در پایان این مسابقات در پیامی پیروزی غرور آفرین تیم شهر بسکتبال قشم  و صعود به فینال و کسب مقام سوم توسط تیم پاس بندرلنگه در لیگ امیدهای کشور  را به مردم ورزش دوست و هوادران این تیم ها و مردم  هرمزگان تبریک گفت.
وی بیان داشت: جوانان بندرلنگه و  جوانان  قشمی معجزه یکدلی و یکصدایی را مجددا به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که رمز موفقیت دست در دست یکدیگر دادن است و برای سربلندی هرمزگان تلاش کردند.
شاهی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری  همه دست اندرکاران به ویژه مدیریت باشگاه های شهر بسکتبال قشم و پاس بندرلنگه ، این افتخار به دست آمده را به تمامی مردم ورزش دوست و صبور قشم و بندرلنگه ، به خصوص مربیان ، سرپرستان و بازیکنان و مدیریت این باشگاه ها  تبریک عرض کرد  و آرزوی تداوم موفقیت برای  بسکتبال هرمزگان را خواستار شد.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها