رئیس بیمارستان پیامبر اعظم بندرعباس:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای احداث همراه‌سرای بیمارستان پیامبراعظم بندرعباس



رئیس مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با بیان اینکه رفاه بیماران و همراهان آن‌ها همواره مورد توجه این مجموعه بوده است، گفت: همراه‌سرای این مجتمع آموزشی درمانی با همکاری اتاق بازرگانی هرمزگان و اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

                                              

به گزارش صبح ساحل، دکتر پژمان شاهرخی روز سه‌شنبه اظهار کرد: مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم بندرعباس به عنوان بزرگترین و تنها مرکز ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در استان هرمزگان شناخته می‌شود و روزانه به طور متوسط پذیرای بیش از یکهزار و ۵۰۰ بیمار در بخش‌های سرپایی و بستری درمانی است.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات مهم این بیمارستان در حوزه ارائه خدمات رفاهی به خانواده بیمارانی است که به صورت طولانی مدت بستری می‌شوند و نبود همراه‌سرا موجب بروز مشکلات و گلایه‌مندی‌هایی شده بود چراکه برخی خانواده‌های کم‌بضاعت که از نقاط دور برای درمان عزیزان خود به بندرعباس می‌آمدند توانایی پرداخت هزینه هتل و مسافرخانه را نداشتند و این موضوع برای مدیریت این بیمارستان قابل قبول نبود و در همین راستا از روز نخست برای حل این چالش دیرینه اقدامات و پیگیری های ویژه‌ای را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس ضمن قدردانی از همراهی و پیگیری استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، بیان کرد: پیگیری‌ها تداوم داشت تا نهایتا اتاق بازرگانی هرمزگان نیز برای انجام این کار انساندوستانه پای کار آمد و اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال برای احداث همراه‌سرایی در شان مردم عزیز هرمزگان درنظر گرفته شد.

شاهرخی ضمن قدردانی از رویکرد مردمی اتاق بازرگانی هرمزگان خصوصا ریاست این مجموعه، تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها