با حضور سرپرست امور دبیری تکواندو برگزار شد

تقدیر از سها مویدی داور نمونه کشور



جلسه هماهنگی بانوان مربی تکواندو  هرمزگان با حضور  جعفر غلام زاده سرپرست امور دبیری، معصومه راسته نایب رئیس بانوان ، رضا آب سالان رئیس کمیته پشتیبانی، سروش سلطانی مدیر امور اداری، الهه لطافت مسئول بخش بانوان کمیته مربیان و جمعی از بانوان مربی استان  هرمزگان به میزبانی  شهر بندرعباس برگزار شد.

                                    
به گزارش صبح ساحل، در این جلسه که با هدف بررسی و تحلیل امکانات و چالش‌های پیش روی این بخش برگزار شد، مربیان و مسئولان به بررسی وضعیت کنونی، امکانات موجود و چالش‌های پیش روی بانوان در این حوزه پرداخته و همچنین، برنامه‌ها و راهکارهای جدیدی برای بهبود شرایط و ارتقای سطح کیفی حوزه مربیان در بخش بانوان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
جعفر غلام زاده سرپرست امور دبیری هیئت تکواندو هرمزگان ، برگزاری این جلسات را فرصتی مناسب برای بهبود وضعیت موجود به سمت شرایط ایده آل برشمرد.
در ادامه خانم ها راسته و لطافت به تشریح وضعیت کنونی و اهداف برگزاری جلسه پرداختند.
سپس، مربیان به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص امکانات موجود و نیازمندی‌های ضروری برای پیشرفت رشته تکواندو در بخش بانوان پرداخته و در پایان برای بهبود نتیجه به تبادل نظر و نتیجه گیری پرداخته شد.
تقدیر از سها مویدی داور نمونه کشور
در مراسمی از سها مویدی داور نمونه کشور که در مسابقات جام دوستی ایران و کره جنوبی به عنوان داور برتر انتخاب شده بود، تقدیر به عمل آمد.
همچنین از عاطفه عطایی مسئول کمیته داوران استان، به پاس تلاش‌ها و زحمات ایشان در ارتقای سطح داوری استان قدردانی شد.
در پایان لوح های یادبودی از سوی  کیکاووس ندایی رئیس هیئت تکواندو استان جهت تقدیر از افتخار آفرینان  توسط  جعفر غلام زاده سرپرست امور دبیری به دو بانوی افتخار آفرین تقدیم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها