" خرمزی" هدایت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را به دست گرفت



 صبح ساحل، ورزشی _  مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از انتخاب عبدالرحیم خرمزی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس خبر داد.

عبدالرحیم خرمزی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس انتخاب شد.ارسطو جهانداری مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس ضمن تایید این خبر، اظهار داشت: خرمزی تا پایان فصل هدایت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال بر عهده دارد.وی ادامه داد: همچنین علیرضا صفا یکی از پیشکسوتان داوری استان هرمزگان نیز به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس منصوب شد.

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس افزود: هدف تیم شهرداری در ادامه فصل جبران ناکامی های ابتدای فصل و رسیدن به رتبه های بالایی جدول است و با وجود امتیازات از دست رفته هنوز به رسیدن به لیگ برتر امیدوار هستیم.جهانداری همچنین در خصوص تقویت تیم شهرداری در نیم فصل، گفت: تیم ما از بازیکنان خوبی برخوردار است اما هنوز می توانیم دو بازیکن دیگر را به لیست خود اضافه کنیم که به احتمال فراوان در نیم فصل دو بازیکن جدید جذب خواهیم کرد. عبدالرحیم خرمزی  فصل گذشته با تیم ایرانجوان بوشهر به مرحله پلی آف صعود کرد و در بازی رفت با گهر یک بر یک کرد و در بازی برگشت هم با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد و در نهایت از صعود به لیگ برتر بازماند.او  از بازیکنان قدیمی فوتبال بوشهر محسوب می شود و برادر محمود خرمزی بازیکن سابق فجر سپاسی است . وی در حالی هدایت تیم شهرداری بندرعباس را برعهده گرفته است که صحبت از حضور فرهاد پورغلامی  سرمربی تیم ملوان در این تیم بود اما این مربی ترجیح داد در خانه بماند و منتظر پیشنهادات بعدی باشد. جالب این که فرهاد پورغلامی حتی بازی تیم شهرداری بندرعباس با ساپیای شمال در هفته نهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را از نزدیک دید و شاهد شکست دو بر یک شهرداری بندرعباس بود اما در نهایت ترجیح داد به این تیم نه بگوید.عبدالرحیم خرمزی فصل گذشته با عملکرد خوبی که در تیم ایرانجوان بوشهر داشت، در ابتدای فصل با دو پیشنهاد مواجه شد اما ترجیح داد مدت زمانی استراحت کند. او که نزدیک به 25 سال در ایرانجوان به عنوان بازیکن و مربی حضور داشت فصل گذشته به جوانان منطقه بهاء خوبی داد که نمونه آخری اش میلاد فیاض بخش بود که به تیم ملی امید هم دعوت شد. خرمزی در حالی با این تیم به مرحله پلی آف صعود کرد که تیم ایرانجوان بودجه محدودی در اختیار داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها