شرکت بیمه دانا اعلام کرد:

باقیمانده خسارت دانش آموزان هرمزگانی سانحه واژگونی اتوبوس تا اردیبهشت پرداخت می‌شود



صبح ساحل ، اجتماعی - شرکت بیمه دانا باقیمانده خسارت حادثه دیدگان هرمزگانی را تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری پرداخت خواهد کرد.

 پس از حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش‌آموز استان هرمزگان در شهرستان داراب که منجر به جانباختن هفت دانش‌آموز، سرپرست آن‌ها و همچنین کمک‌راننده اتوبوس در سال گذشته شد، این شرکت در اولین فرصت ممکن بخشی از غرامت فوت را به خانواده‌های جان‌باختگان به‌صورت علی‌الحساب پرداخت کرد تا بعد از تکمیل مدارک پرونده، باقیمانده مبلغ خسارت به آن‌ها پرداخت شود.

بیمه دانا که در روزهای ابتدایی این حادثه دل‌خراش، حسن نیت خود را اثبات کرده، مترصد دریافت احکام قضایی مربوطه است تا باقیمانده غرامت‌های تعیین‌شده را پرداخت کند.

با توجه به اینکه هنوز رأی دادگاه به این شرکت اعلام‌نشده و در کل مدارک پرونده برای پرداخت غرامت ناقص است، روند پرداخت خسارت تا زمان ابلاغ حکم دادگاه به تأخیر افتاده است.رسیدگی به این پرونده و بررسی نقایص آن به جد در دست بررسی است که به‌محض ابلاغ حکم دادگاه و برطرف شدن نقایص آن، باقیمانده مبلغ خسارت در اسرع وقت به خانواده حادثه دیدگان پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش‌آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان بامداد جمعه دهم شهریورماه سال 96 در شهرستان داراب روی داد و در این حادثه هفت دانش‌آموز، سرپرست آن‌ها و همچنین کمک‌راننده اتوبوس جان باختند.

بیژن صادق، مدیرعامل شرکت بیمه دانا، دوشنبه 13 شهریورماه سال 96، ضمن ابراز تأسف از این حادثه دل‌خراش اعلام کرد: بیمه دانا پرداخت تعهدات قانونی و اخلاقی خسارات واردشده به مصدومین و خانواده‌های جان‌باختگان را وظیفه خود می‌داند و با توجه به تعهداتی که در بیمه‌نامه اتوبوس وجود دارد، در اولین فرصت، بخشی از غرامت را به خانواده‌های جان‌باختگان به‌صورت علی‌الحساب پرداخت خواهیم کرد.اکنون و باگذشت شش ماه از وقوع این حادثه تلخ، افشین روزبهانی، مدیرکل بیمه دانا در استان هرمزگان رقم خسارت نهایی قابل پرداخت به ازای هر نفر فوتی این حادثه را 284 میلیون تومان دانسته و توضیح داده که به ازای هر یک فوتی‌های این حادثه، تا اکنون فقط 50 میلیون تومان به‌صورت علی‌الحساب پرداخت‌شده است.

وی برآورد کرده که دیه افراد نقص عضو شده این سانحه، به‌مراتب بیشتر از رقم خسارت فوتی‌ها بوده و ممکن است که به ازای هر نفر تا 500 میلیون تومان هم برسد.روزبهانی، درعین‌حال اطمینان داده که با توجه به تکمیل مابقی مدارک، با کل حادثه دیدگان فوتی و نقص عضو شده این سانحه تسویه خواهد شد./ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها