رییس هیات فوتبال هرمزگان

هر چه تیم‌ها و باشگاه‌ها قوی تر باشد سیستم مدیریتی قوی‌تر حرکت می‌کند



صبح ساحل ، ورزشی - عباس امینی زاده با تاکید بر این که هر چه تیم ها و باشگاه‌ها قوی تر باشند سیستم مدیریتی نیز قوی تر حرکت می کند اظهار داشت: اولویت ما در این دوره بر چهار محور اصلی توجه و توسعه فوتبال ساحلی، تقویت فوتسال، مدرسه فوتبال و تقویت بنیه باشگاه های  است.

 رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان  گفت: گردهمایی  روسای هیات ها و مسوولان که هر چند ماه یک بار در یکی از شهرستان ها برگزارمی شود این بار در بستک  برگزار شد  و در این جلسه مشکلات مربوط به هیات ها  و موضوعات تخصصی کمیته ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: هر جایی که نیاز به حل مسئله یا مشکلی باشد همان جا تصمیم گیری می شود و راهنمایی های لازم صورت می گیرد تا آن مسئله حل و فصل شود و این جلسات تا به امروز نتایج خوبی برایمان داشته است.

رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان اظهار داشت: در یکی از مدارس فوتبال بستک از نزدیک شاهد تلاش‌های دست اندرکاران این شهر بودیم و امیدوارشدیم که مسوولان هیات ها به آنچه که از آنها خواسته ایم دارند خوب عمل می کنند.

عباس امینی زاده با تاکید بر این که هر چه تیم ها و باشگاه‌ها قوی تر باشد سیستم مدیریتی نیز قوی تر حرکت می کند اظهار داشت: اولویت ما در این دوره بر چهار محور اصلی توجه و توسعه فوتبال ساحلی، تقویت فوتسال، مدرسه فوتبال و تقویت بنیه باشگاه های مربوطه قرار دارد.

وی تصریح کرد: باید باشگاه های فوتبال ما  تقویت شوند  زیرا هرچه باشگاه ها ی ما قوی  باشند  یقینا فوتبال و فوتبالیست های ما بهتر عمل خواهند کرد.

 امینی زاده آموزش و ارتقای دانش مدیریتی تیم ها و باشگاه های  را راهکاری مناسب دانست و بیان کرد : باید مدیران فوتبالی ما با آموزش به روز مدیریت در فوتبال آشنا باشند و برای این کار هیات فوتبال باید کلاس های آموزشی مدیریت در فوتبال برگزار نماید که یقینا این کلاس ها  به زودی برای مدیران وعوامل باشگاه ها برگزار خواهد شد.  

رئیس هیات فوتبال هرمزگان در پایان  گفت: با تشویق هیات های فعال موافق هستم و هر هیاتی هم که کم کار باشد باید با آن هیات برخورد شود تا فوتبال متضرر نشود. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها