رئیس تعزیرات قشم اعلام کرد:

ثبت بیش از ۵۰۰ فقره پرونده قاچاق در جزیره قشم



صبح ساحل ، حوادث - رئیس اداره تعزیرات حکومتی قشم گفت: بیش از ۵۰۰ فقره پرونده قاچاق در جزیره قشم ثبت و در حال رسیدگی است.

به گزارش مهرمحمد حمزه زاده با اعلام تشکیل ۵۰۰ فقره پرونده قاچاق در قشم بیان داشت: در همین راستا، ۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده است.

حمزه‌زاده با اشاره به تاثیر مخرب قاچاق بر تولید، اشتغال و اقتصاد ملی، اظهار داشت: در هفت ماه نخست سالجاری بیش از ۵۰۰ فقره پرونده مرتبط با قاچاق کالا و ارز وارد شعبه‌های تعزیرات حکومتی قشم شده است.

حمزه‌زاده افزود: در همین راستا، ۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی صادر و اجرا گردیده که باید به کوتاهی در اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به مردم اذعان کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی قشم، رویکرد این اداره را اقدامات پیشگیرانه همراه با برخورد با تخلفات و حفظ حقوق شهروندی عنوان و تصریح کرد: بواسطه یک هزار مورد بازررسی گشت‌های تعزیرات قشم در سالجاری، بیش از ۱۰۰پرونده تخلف تشکیل شده است.

این مقام مسئول از تداوم بازرسی‌ها در طول سال خبر داد و اضافه کرد: انبارداران در صورت اعلام نکردن موجودی خود در معرض اتهام احتکار قرار خواهند گرفت. 

حمزه‌زاده گفت: سامانه ۱۳۵ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردمی است و بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد، نتیجه اقدامات را به شاکیان اطلاع خواهد داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها