بُرس مناسب موی شما کدام است؟



صبح ساحل ، اجتماعی - انتخاب برس موی مناسب به کاهش آسیب دیدگی، افزایش حجم و رشد موی افراد کمک شایانی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، انتخاب برس مو درست به کاهش آسیب دیدگی موها، افزایش حجم مو، جلوگیری از شکستگی ساقه مو و افزایش رشد موها کمک می‌کند زیرا وقتی برس به درستی انتخاب شود گردش خون کف سر را افزایش می‌دهد و در نتیجه رشد مو بیشتر می‌شود.

برس مو برای موهای نازک

اگر موهای نازکی دارید و حجم موهایتان کم بوده و صاف است و زود چرب می‌شود توصیه می‌کنیم از برس‌هایی استفاده کنید که دندانه‌های آن از موی طبیعی درست شده باشند.

برس‌هایی که با موی طبیعی ساخته شده‌اند به حجیم شدن موهای نازک کمک می‌کند، همچنین این برس‌ها مانع از ایجاد الکتریسته در موها می‌شوند و گردوخاک و آلودگی را از روی مو برمی‌دارند و چربی پوست سر را در تمام ساقه‌ها پخش می‌کنند به همین دلیل بهترین برس برای موهای بلند و کم‌حجم محسوب می‌شوند.

برس‌ برای موهای ضعف و آسیب‌دیده

اگر شما از آن دسته از خانم‌هایی هستید که موهایتان بر اثر رنگ کردن زیاد آسیب دیده است به شما توصیه می‌کنیم از برس‌هایی استفاده کنید که موی طبیعی و نرم داشته باشند هرچه موهای برس نرم‌تر باشد کمتر به تار مویتان آسیب وارد می‌شود، این برس‌ها گردش خون را زیاد و رشد موهایتان را چند برابر می‌کنند.

برس مناسب برای موهای ضخیم و پرپشت

اگر موی پرپشت و ضخیمی دارید و شانه کردن برایتان همیشه عذاب‌آور است، باید از برس‌هایی استفاده کنید که دندانه‌های پلاستیکی داشته باشند؛ دندانه‌های پلاستیکی محکم هستند و به خوبی در بین موهای ضخیم شما حرکت می‌کند و گره‌هایی که اغلب در مو می‌افتند را باز می‌کند.

بهترین برس برای موهای فر

اگر شما موهای فر و مجعد دارید، برس کردن مو باعث می‌شود الکتریسته ساکن در موهایتان ایجاد نشود بهترین برس برای کسانی که موهای فر و مجعد دارند آنهایی هستند که دندانه‌های درشت چوبی و با فاصله دارد این برس‌ها به حالت دادن موهای فر خشک کمک زیادی می‌کند؛ همچنین فرهای سرتان را از هم باز و جدا نمی‌کند و زیبایی موهایتان همچنان حفظ می‌شود.

برس برای موهای وز

اگر بزرگترین مشکل شما وز شدن موهایتان است جالب است بدانید که برس کردن باعث وزی مو نمی‌شود اما برس نامناسب می‌تواند وز موها را بیشتر کند اگر از آن دسته از افرادی هستید که موهای شما به سرعت وز می‌شوند باید از برس‌هایی استفاده کنید که الکتریسته ساکن ایجاد نکنند.

برس‌هایی که از موی طبیعی یا ترکیب آن با نایلون ساخته شده‌اند ضد الکتریسته ساکن هستند و در پیشگیری از وز مو کمک می‌کنند؛ البته این نکته را به یاد داشته باشید که موهایتان را کاملاً خشک شانه نکنید، بهترین زمان برای شانه کردن موها در این موارد زمانی است که موهایتان خیس و نرم‌دار است.

برس برای موهای خیلی کوتاه

اگر موهایتان کوتاه یا چتری است توصیه می‌کنیم از برس‌های گرد کوچک با دندانه‌هایی که از موی طبیعی ساخته‌ شده‌اند، استفاده کنید این دندانه‌های مویی به حجیم شدن موهایتان کمک می‌کند؛ همچنین توصیه می‌کنیم برس‌هایی استفاده کنید که بدنه و دسته آن چوبی باشد.

 برس برای موهای معمولی

اگر موهای شما معمولی و حالت طبیعی دارد و فقط برای مرتب کردن و باز کردن گره‌های مو از شانه استفاده می‌کنید توصیه می‌کنیم تا از شانه‌های دندانه‌ درشت استفاده کنید؛ برس‌هایی که پایه پلاستیکی دارند به دلیل اینکه از الکتریسته ساکن در مو جلوگیری می‌کنند برای شما بسیار مناسب هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها