بختیار عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با صبح ساحل

بنزین گران نمی شود



وی که به همراه دیگر اعضای فراکسیون نفت و نیروی مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای فراکسیون انرژی و نیروی مجلس جهت بازدید از پالایشگاه بندرعباس و نفت ستاره خلیج فارس به بندرعباس سفر کرده است ادامه داد: "مجلس به طرح افزایش قیمت بنزین رای نداد ، تصمیمی به گرانی و سهمیه‌بندی بنزین نداریم".

علی بختیار  عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو اختصاصی با خبرنگار صبح ساحل بابیان این مطلب افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط کشور  وبه لحاظ عدم کمبود بنزین ، نیازی به  سهمیه‌بندی بنزین نیست . وی که به همراه دیگر اعضای فراکسیون نفت و نیروی مجلس شورای اسلامی  به بندرعباس سفرکرده است ادامه داد:  طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت  بنزین در جلسه غیرعلنی مجلس   رای مثبت نیاورد و بنزین با همین روال ادامه دارد.

 

بختیار  در خصوص ، فاز 4 پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس گفت: یکی از کارهای گروه انرژی   که در آن برنامه‌ریزی‌شده است کار مشترک بین این کمیسیون و وزیر نفت شکل گرفت احداث  فاز 4 پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بوده است. وی تصریح کرد:  با توجه به مهیا بودن  زیرساخت‌ها  و واحدهای آب و برق و بخار برای احداث فاز 4 و افزایش  120هزار بشکه در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ،تصمیم بر این شد با منابع صندوق توسعه ملی برای احداث و تکمیل و راه‌اندازی  فاز 4 اقدام شود  تقریباً کارهای اولیه انجام‌شده است  و به‌زودی عملیات فاز 4 پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس آغاز می‌شود.

 

بختیار  عضو کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر  چرایی حمایت نشدن وزیر نفت از سوی مجلس در شرایط بحرانی تحریم و حاشیه‌های اخیر گفت: مجلس به وزیر نفت رای مثبت داده  و وی موردحمایت و پشتیبانی مجلس به‌صورت جمعی است شاید برخی از نمایندگان اشکالاتی را در کار وزارت نفت می  ببیند ،سؤال می‌کنند، تذکر می‌دهند اما درواقع  مجلس تا زمانی که یک وزیر هنوز مسئولیت دارد و مورد  اعتماد  است حامی  وی خواهد بود

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها