پنجشنبه بازار میناب نیازمند رسیدگی است



به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس ، پنجشنبه بازار میناب که قدمتی ٥٠٠ ساله دارد محل عرضه صنایع دستی ، مواد غذایی و تولیدات سنتی و خانگی است.

این بازار هفتگی روز پنجشنبه هر هفته مملو از شهروندان مینابی و مردمان جای جای استان هرمزگان است که برای خرید مایحتاج خود و یا صنایع دستی به این بازار می آیند.

کاسبانی که محصولات خود را برای فروش به این بازار می آورند باید اجاره بهایی را در قبال سرویس دهی و مکانی را که اشغال می کنند به مدیریت این بازار پرداخت کنند.

آنان در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب از عدم سرویس دهی مناسب در این بازار سخن می گویند.

یکی از بانوانی که در پنجشنبه بازار میناب محصولات خود را در معرض فروش گذاشته در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب ، اظهار کرد: ما برای هر پنجشنبه مبلغ ٣ هزار تومان را به مدیریت بازار پرداخت می کنیم.

وی افزود: از شهرداری و شورای شهر انتظار داریم به اوضاع نابسامان این بازار رسیدگی کند چرا که در این گرمای تابستان غرفه ها سایبانی ندارند و مجبور هستیم با پارچه ای برای خود سایبانی فراهم آوریم که کوتاه بودن ارتفاع آن مانعی برای عبور و مرور شهروندان است.

این فروشنده در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سرویس بهداشتی پنجشنبه بازار نیز هفته هاست که درب آن بسته شده و فروشندگان و شهروندان نمیتوانند از آن استفاده کنند.

ذاکری یکی از شهروندانی که برای خرید به این بازار آمده بود نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب ، گفت: عدم نبود عابر بانک در محدوده بازار یکی از معضلات پنجشنبه بازار است چرا که شهروندان باید مسافت بسیار زیادی را برای دریافت وجه نقد طی کنند و با توجه به ازدحام جمعیت باید زمان زیادی را نیز در صف دریافت وجه سپری کنند.

با توجه به اظهارات شهروندان مینابی بر آن شدیم تا موضوع را از شهردار میناب جویا شویم؛

سجاد سلطانی شهردار میناب در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب ، اظهار داشت: طی قراردادی در سال های قبل این بازار سنتی به مستاجری واگذار شده است.

وی افزود: تا کنون طی تذکرات مکرر ، مستاجر قادر به بهبود سرویس دهی و رسیدگی به اوضاع نابسامان این بازار نبوده است.

سلطانی با اشاره به اینکه چندین بار قرارداد اجاره پنجشنبه بازار میناب فسخ شده است ، گفت: مستاجر از مواضع خود در این بازار عقب نشینی نمی کند.

شهردار میناب عنوان داشت: این موضوع را به دستگاه قضایی ارجاع داده ایم و در حال پیگیری است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها