فوتبال قهرمانی بشاگرد

فجر پیسکن بر سکوی نخست ایستاد



تیم فوتبال فجر پیسکن با غلبه بر وحدت شه بابک فاتح رقابت‌های فوتبال در بشاگرد شد.
در آخرین روز از مسابقات فوتبال جام شهدای شهرستان بشاگرد تیم‌های فجر پیسکن و وحدت شه‌بابک در دیدار نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که فجر پیسکن با غلبه بر وحدت شه‌بابک فاتح این دوره از رقابت‌ها شد.
دو تیم فجر و وحدت در حالی به مصاف هم رفتند که در طول ۹۰ دقیقه بازی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسد و در ضربات پنالتی تیم فجر پیسکن توانست با نتیجه ۵ بر ۴ وحدت شه‌بابک را شکست دهد و کاپ قهرمانی را تصاحب کند.
رئیس هیات فوتبال شهرستان بشاگرد  گفت: مسابقات فوتبال لیگ شهرستان بشاگرد «جام شهدا» با حضور ۱۰ تیم در تابستان امسال به صورت تورنمنت در دو گروه پنج تیمی استارت خورد.
الیاس نظری اظهار داشت: در این دوره تیم‌های وحدت شه‌بابک، شهرداری سردشت، دهیاری جگدان، امید گوهران و اتحاد آهون در گروه الف و تیم‌های میراث تیراحمد، طوفان سردشت، فجر پیسکن، فجر شهیدعباسی گروغ و وحدت نوین شه‌بابک در گروه ب باهم به رقابت پرداختند.
وی افزود: دو تیم اتحاد اهون و وحدت شه‌بابک از گروه الف و تیم‌های میراث تیراحمد و فجر پیسکن از گروف «ب» به نیمه‌نهایی راه یافتند که تیم‌های وحدت شه‌بابک و فجر پیسکن با شکست رقبای خود به فینال رسیدند.
نظری بیان داشت:   در آخرین دیدار و در مراسم اختتامیه که با حضور معاون فرماندار و دیگر مسئولان  شهرستان برگزار شد تیم فجر پیسکن در ضربات پنالتی توانست وحدت شه‌بابک را شکست دهد و قهرمان مسابقات فوتبال در سال ۹۸ شود.رئیس هیات فوتبال بشاگرد گفت: متاسفانه شهرستان بشاگرد فاقد زمین چمن فوتبال است و تمامی این مسابقات در تنها زمین خاکی شهر سردشت برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها