انتصاب رئیس اداره ثبت احوال بندر خمیر



به گزارش صبح ساحل،فرماندار خمیر در این آیین ،ثبت احوال را از جمله دستگاه های پیشرو در امر ارائه خدمات الکترونیکی عنوان کرد و گفت : ثبت احوال در زمره دستگاه های پر مخاطب و کم حاشیه می باشد که این تلاش های آن در جهت هوشمند سازی از جمله صدور کارت هوشمند ملی قابل تحسین می باشد.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان همچنین عنوان کرد:اداره ثبت احوال یکی از ادارات مهم و کلیدی در زمینه ایجاد پایگاه اطلاعات جمعیتی ،ارائه آمارهای وقایع چهار گانه حیاتی کشور و زیر بنای برنامه ریزی های ملی ،استانی و شهرستانی می باشد لذا در راستای انجام هر چه بهتر وظایف محوله به این دستگاه ،سایر نهاد ها و ارگانهای دولتی می بایست همکاری تمام و کمالی با این اداره داشته باشند.

فرماندارخمیر در ادامه نیز خواستار افزایش رضایتمندی مردم توسط روسای دستگاه ها شد و گفت: مدیر باید سوای از تخصص، اخلاق مداری و تاکید بر اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار دهد و امورات شهرستان را با جدیت پیگیری کند.
همچنین داوید صادقی مدیر کل ثبت احوال استان ،به نقش کلیدی این دستگاه اشاره و اظهار داشت:جایگاه ثبت احوال امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است و بعد از انقلاب اسلامی طرح های عظیمی در ثبت احوال از جمله تعویض شناسنامه های قدیمی،صدور کارت های ملی ،صدور شناسنامه های مکانیزه، آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی و صدور کارت هوشمند ملی اجرا شده و این سازمان مهمترین ارگان برای تحقق دولت الکترونیک است.
صادقی همچنین ضمن تشکر از زحمات و خدمات بلوچیان در پست ریاست ثبت احوال شهرستان ،بیان کرد: دقت ، جدیت و تجربه آقای بلوچیان در طول سنوات خدمتی و در دوران تصدی گری ایشان در پست مسئولیت ثبت احوال شهرستان قابل تحسین است.
وی افزود:ایشان از جمله مدیران لایق و توانمند استان است که به درجه بازنشستگی نائل آمده و آقای آرنگ نیز باید در راستای اهداف و برنامه های سازمانی تلاش کرده و در ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان کوشش نماید.

در پایان این نشست با اهداء لوح از خدمات و تلاش های اسحق بلوچیان که به درجه بازنشستگی نائل آمده، تقدیر و محمد آرنگ به عنوان سرپرست اداره ثبت و احوال این شهرستان معرفی شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها