استاندار هرمزگان: دغدغه‌های طلاب مورد پیگیری قرار می گیرد



به گزارش صبح ساحل،به نقل از فارس هرمزگان،فریدون همتی عصر امروز در نشست با مجمع اندیشه ورز طلاب و روحانیون استان هرمزگان اظهار داشت: نقش روحانیت معزز درطول تاریخ انقلاب اسلامی ایران بی بدیل است و توانستند به خوبی در ان برهه حساس تاریخی نقش آفرینی کنند چنانچه اگر خاکریز اول انقلاب در دستان روحانیت نبود ممکن بود انقلاب اسلامی ملت ایران در همان ابتدای راه   از مسیر اصلی خود انحراف پیدا کند. 

وی ادامه داد: با لطف خداوند متعال و با تلاش های امامین انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی کشور به خوبی هدایت و بر روی ریل پیشرفت و آبادانی قرار گرفت.

  همتی تصریح کرد: هوشمندی امام خامنه ای و تدابیر معظم له  درمیان تمام تلاش های خصمانه دشمنان باعث شده است کشور بسرعت به جلو برود.

 وی عنوان کرد: موفقیت ها و توفیقات امروزمان، قدرت بازدارندگی بسیار بالا ،استقلال زبانزد ملت ایران و عزت روز افزون همه و همه  به لطف خداوند متعال به وجود آمده است و باعث شده است اقتدارمان امروز در اوج خود باشد. 

استاندار هرمزگان بیان کرد: از طلاب و روحانیون گرانقدر بندرعباس تشکر می کنم که دغدغه هایشان را به خوبی بیان کردند و سعی می کنیم پیگیر دغدغه های آن ها باشیم.

همتی اضافه کرد: دغدغه های طلاب در خصوص غذای حلال .  تقویت نماز در ادارات و افزایش بهره گیری  ادارات دولتی از ظرفیت های فرهنگی طلاب و روحانیون را پیگیری خواهم کرد.

 وی با اشاره به فرارسیدن ایام پیاده روی اربعین اظهار داشت: فرصت اربعین برای انقلاب اسلامی ایران از جهت پشتیبانی آن فرصت بسیار مغتنمی است که از الطاف الهی است و باید قطعا مورد حمایت قرار گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها