برگزاری دوره آموزش توجیهی قوانین جدید بسکتبال در استان هرمزگان



هیات بسکتبال استان هرمزگان، دوره توجیهی قوانین جدید بسکتبال ویژه مربیان و کادر فنی تیم ها را برگزار می کند.
سید فاضل حیدری بلوکی رئیس هیات بسکتبال استان با اعلام این خبر افزود: دوره توجیهی قوانین جدید بسکتبال به مدت یک روز در محل سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان برگزار می شود. وی بیان داشت: در راستای دست یابی به اهداف خود، دوره های کاربردی را با اساتید مطرح بین الملی برگزار می کنیم و در همین راستا این دوره یک روزه دوم آبان ماه با تدریس یکی از مدرسین بین المللی فیبا " ورژ آبکاریان" برگزار خواهد شد.
رییس هیات بسکتبال استان هرمزگان، در ادامه تاکید کرد گذراندن این دوره و دریافت مدرک مربوطه، برای مربیان و کادر فنی تیم ها جهت شرکت در تمامی رقابت‌های رسمی این هیات الزامی می‌باشد.
وی افزود: از پذیرش تیم‌هایی که مربی و کمک مربی آنها در این دوره حضور نداشته باشند و مدرک مربوطه را ارائه ندهند ،معذورخواهیم بود.
حیدری بلوکی اضافه نمود: مربیان و کمک مربیانی که کارت رسمی مربیگری فدراسیون را اخذ نموده‌اند الزامی به دریافت این مدرک نخواهند داشت.
رئیس هیات بسکتبال استان هرمزگان در پایان افزود: در این دوره، مطالبی کاربردی جهت ارتقاء سطح علمی، آماری بازیکنان ه ویژه بازیکنان لیگ‌های کشوری ارائه خواهد شد که جز جدایی‌ناپذیر قراردادهای حرفه‌ای باشگاه های معتبر می‌باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها