همایش بزرگ پیاده روی خانوده در جاسک



به گزارش صبح ساحل ، همایش بزرگ پیاده روی خانوده به مناسبت هفته بسیج و نیروی دریایی ارتش به همت فدراسیون ورزش های همگانی ، فرمانداری جاسک ، اداره کل ورزش و جوانان استان ،هیات ورزش های همگانی استان ، منطقه دوم دریایی ولایت ، بسیج ، شهرداری و شورای شهر وادارت شهرستان در جاسک برگزار شد.
در این همایش خانم فرهادی زاد معاون وزیر ورزش در امور ورزش و بانوان ، گوادی سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی ، امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان ، حجت الاسلام ذوالقدر نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی و رادمهر فرماندار جاسک حضور داشتند.
فرهادی زاد معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش بانوان از مسئولین برگزاری این همایش تشکر کرد و گفت : یکی از سیاست های وزارت ورزش توسعه و گسترش ورزش همگانی در سراسر کشور است و توجه به ورزش بانوان از دیگر برنامه های وزارت ورزش می باشد .
وی گفت : برنامه هایی برای توسعه ورزش بانوان شهرستان های هرمزگان خصوصا شهرستان جاسک داریم .
محمد رادمهر فرماندار جاسک هم گفت: جاسک استعدادهای فراوانی در ورزش های آبی ساحلی دارد و می تواند پایگاه اصلی ورزش های آبی ساحلی کشور باشد .
فرماندار جاسک در ادامه گفت : کارهای خوبی در امر زیر ساخت های ورزش شهرستان صورت گرفته است و باید تا رسیدن به شرایط مطلوب تلاش ها را بیشتر کنیم .
حجت الاسلام ذوالقدر نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی از مسئولین و متولیان برگزاری این همایش تشکر کرد و از وزیر ورزش و جوانا ن خواست توجه بیشتری به ورزش شهرستان جاسک داشته باشد. محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هم گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی در نظر دارد در این موقع از سال که هوای خوبی در استان حاکم است همایش های پیاده روی در سراسر استان برگزار نماید و این همایش ها برای شناخت ظرفیت ها و پتانسیل ها و استعدادهای ورزشی نیز ایجاد شادابی و نشاط و تندرستی در بین آحاد مردم برگزار می شود .
وی گفت : از فرماندارجاسک، فرماندهی منطقه دوم دریایی ولایت ،فرماندهی بسیج ، شهرداری و شورای شهر ، فدراسیون ورزش های همگانی ، هیات ورزش های همگانی استان و همه دستگاهای اجرایی ، صداو سیمای شبکه سوم (برنامه صبح نشاط ) ، صداو سیمای مرکزخلیج فارس که در برگزاری این همایش همکاری کردند تشکر می کنم .
کیانوش جهان بخش رئیس هیات ورزش های همگانی استان گفت : ازمیزبانی شهرستان جاسک به خاطر برگزاری این همایش تشکر می کنم.
لازم بذکر است : در پایان این همایش بزرگ پیاده روی خانواده به برنده خوش شانس یک دستگاه پراید توسط شهرداری و شوارای شهر جاسک طبق قرعه کشی اهداء شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها