حضور پرشور اما اندوهگین مردم بندرعباس در نماز جمعه/آمریکا و هوادارانش در خاورمیانه راحت نخواهند بود



خطیب جمعه بندرعباس گفت: از امروز آمریکایی ها و همه کسانی که در اردوگاه آمریکا هستند  بدانند در خاورمیانه راحت نخواهند بود و به همت رزمندگان اسلام ، هیچکدام  از آنها امنیت نخواهند داشت.

به گزارش صبح ساحل، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به ترور ناجوانمردانه فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صبح ظفر نزدیک است و صهیونیست های غاصب فریاد الله اکبر رزمندگان مقاومت را پشت مرزهایشان خواهند شنید.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده درخطبه های نمازجمعه این هقته بندرعباس درحضورنمازگزاران پرشمار و بی سابقه مردم این شهرستان خطاب به آمریکا و صهیونیست غاصب تصریح کرد: بدانید که خون شهید سرافراز اسلامی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش نصرت و فتح را نزدیک تر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه، اسلام برای رسیدن به مقصد متعالی خودش در طول تاریخ شهدای زیادی را تقدیم کرده است افزود: همانطوریکه خون شهدای هفت تیر و شهید مظلوم بهشتی  انقلاب اسلامی را در برابر دسیسه های منافقین بیمه کرد، خون شهید سلیمانی و هم رزمانش نیز ضمن بالا بردن بصیرت مردم مومن و انقلابی ایران باعث هم بستگی هر چه بیشتر رزمندگان مقاومت و مردم قدرشناس ما می شود.

 عبادی زاده با اشاره به حضور پرشمار اما خشمگین و اندوهگین مردم بندرعباس در سنگر نماز جمعه این شهرستان (مسجد جامع بزرگ) تاکید کرد: شهید سلیمانی محصول یک اندیشه انقلابی بود که نه تنها با شهادتش راه شهیدان مسدود نمی شود بلکه باعث هرچه بیشتر خشم و انزجار هم سنگرهای او از دشمنان متجاوز به ویژه آمریکا و رژیم جعلی آمریکا می شود.

وی یادآورشد: همانطوریکه  خون امام حسین (ع) به دریایی تبدیل شد که بساط یزید و یزیدیان را بر انداخت امروز نیز ترور و شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس( معاون الحشد الشعبی)عمر استکبار جهانی را هرچه کوتاه ترکرده است.   

  وی با اشاره به حضور صدها جوان و نوجوان نمازگزاری که با پیشانی بندهای " من سلیمانی ام" گفت: این بهترین  پاسخ عینی به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مقاومت است و همانطوریکه رهبر فرزانه و شجاع انقلاب اسلامی فرمودند: " ما انتقام سختی از جنایت کاران می گیریم".

خطیب جمعه بندرعباس اضافه کرد: از امروز آمریکایی ها و همه کسانی که در اردوگاه آمریکا هستند  بدانند در خاورمیانه راحت نخواهند بود و به همت رزمندگان اسلام ، هیچکدام  از آنها امنیت نخواهند داشت.

  حجت الاسلام عبادی زاده از شهید سلیمانی به عنوان محصول یک اندیشه انقلاب نام برد و خاطرنشان شد: آیا آمریکایی های متجاوز و صهیونیست های  غاصب  فکر می کنند با ترور سلیمانی می توانند راه شهیدان یعنی همان آزادی قدس شریف و بیرون کردن متجاوزان از خاورمیانه را مسدود کنند؟.

 " سردار سلیمانی محبوب دل همه ایرانیان به هم سنگرهایش به خصوص شهیدان کا ظمی، همت  و خرازی پیوست و امشب آسمانی ها خودشان را برای مهمانی و پذیرایی ازکسی که که رهبر فرزانه انقلاب  از او به عنوان شهید زنده نام برد آماده کرده اند ".

  امام جمعه بندرعباس در ادامه ابراز داشت: شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را اگر امروز از مان گر فتند به برکت انقلاب اسلامی  هزاران هزار سلیمانی جای اورا می گیرند و خواب راحت را از چشم دشمنان خواهند گرفت.

  سردار سلیمانی  40سال سند حقانیت خودش را بدست گرفته بود و خودشان می گفتند با توجه به شهادت بهترین یاران و همسنگرانش  من  برای رسیدن و ملاقات با آن سفرکرده ها به چه کنم ، چه کنم افتاده ام و از خداوند منان می خواهم که شهادت را نصیبم گرداند.  

  مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان بندرعباس با حضور بی سابقه نمازگزار مشکی پوش این شهرستان برگزار شد طوریکه همه طبقه های مسجد جامع  و راهروهای اطراف آن مملو از شرکت کنندگانی بود که اشک غم بر گونه هایشان جاری بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها