سرخاب مطرح کرد :

فرصت کافی برای نتیجه گیری در تیم فوتبال شهرداری به من داده نشد



صبح ساحل، ورزشی _ مربی و کارشناس مطرح فوتبال هرمزگان گفت: متاسفانه مدیران ناکارآمد در این فصل با احساسات هواداران هر دو تیم آلومینیوم و شهرداری و هزاران علاقه مند به فوتبال در استان هرمزگان بازی کردند و شاهد ناکامی این دو تیم در رقابت های این فصل بودیم.

 

عباس سرخاب یکی از پیشکسوتان مطرح فوتبال هرمزگان است. وی که سابقه بازی در تیم های فوتبال استقلال و تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه دارد، در عرصه مربیگری نیز هدایت تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس و آلومینیوم هرمزگان را نیز به عهده داشته است.

 

این چهره مطرح فوتبال هرمزگان در گفت وگو با مهر به بررسی عملکرد تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در رقابت های لیگ دسته یک پرداخت.

 

سرخاب در این رابطه اظهار داشت: سه عامل مدیریت، مسائل فنی و مسائل روحی و روانی در سقوط تیم فوتبال آلومینیوم به رقابت های لیگ یک در این فصل از مسابقات لیگ برتر نقش داشتند. وی ادامه داد: در مجموع بنده عملکرد مدیریت باشگاه آلومینیوم در نخستین سال حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر را ضعیف ارزیابی می کنم و هم اکنون مدیران آلومینیوم باید به مردم هرمزگان پاسخگو باشند که چرا اقدامات آن ها در طول فصل برای ماندن آلومینیوم موثر نبود.

 

 سرخاب با بیان این که استان هرمزگان شایسته داشتن حتی دو تیم در رقابت های لیگ برتر است، عنوان کر د: هرمزگان سرشار از استعدادهای فوتبالی است و چیزی از استان های دیگر کم ندارد اما متاسفانه با تصمیمات اشتباه، تنها سهمیه این استان در رقابت های لیگ برتر نیز از دست رفت.این مربی و کارشناس فوتبال افزود: برکناری اکبر میثاقیان یکی از مسائلی است که مدیران آلومینیوم باید در مورد آن پاسخگو باشند چون این مربی به خوبی با تیم آلومینیوم آشنایی پیدا کرده بود و به نظر من باید به وی اجازه داده می شد تا پایان فصل در آلومینیوم بماند.

 

وی خاطرنشان کرد: پرویز مظلومی هم برای گرفتن نتایج خوب فرصت کافی داشت اما متاسفانه این مربی مطرح نتوانست، آن نتایج مورد نظر را در آلومینیوم کسب کند. سرخاب در ادامه به مشکلات روحی و روانی تیم آلومینیوم اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه در حساس ترین مقطع فصل، مسئله 16 یا 18 تیمی شدن لیگ از سوی مسئولان آلومینیوم به طور مکرر مطرح شد در حالی که این مسئله از ابتدای فصل وجود داشت و بازیکنان و مربیان آلومینیوم باید در هفته های پایانی به جای تمرکز روی این مسئله بر روی نتیجه گیری تیم خود تمرکز می کردند تا بتوانند با توجه به قوانین مصوب، نتیجه لازم را برای ماندن در رقابت های لیگ کسب کنند.

 

سرمربی سابق تیم های آلومینیوم و شهرداری بندرعباس اضافه کرد: همچنین یکی از دلایل اصلی، مشکل فنی تیم آلومینیوم نیز به عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات بر می گردد، چون آلومینیوم بازیکنان خوبی داشت که نتوانست آن ها را حفظ کند. وی که در ابتدای این فصل هدایت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را در رقابت های لیگ یک بر عهده داشت در خصوص عملکرد این تیم و برکناری خود از سرمربیگری این تیم نیز گفت: متاسفانه در هیئت مدیره باشگاه شهرداری بندرعباس افرادی حضور دارند که اصلا نمی دانند فوتبال چیست و به نظر من این افراد باید همان کارهای سیاسی خود را انجام دهند و به فوتبال کاری نداشته باشند.

 

سرخاب ادامه داد: زمانی که من به عنوان یک ورزشکار و مربی فوتبال در امور سیاسی دخالت نمی کنم، فردی همچون سلطان زاده شهردار بندرعباس هم که در فوتبال سررشته ای ندارد، بهتر است در فوتبال دخالت نکند تا وضعیت تیم شهرداری این چنین نشود.

 

سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اضافه کرد: زمانی که هدایت شهرداری در این فصل به من سپرده شد، هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره این تیم از بنده حمایت نکردند و تنها مرادی فرماندار بندرعباس حامی من بود و نمی دانم چرا برخی افراد به دنبال نابود کردن چهره هایی همچون "عباس سرخاب ها" در این استان هستند.

 

وی با بیان این که فرصت کافی برای نتیجه گیری در تیم فوتبال شهرداری به من داده نشد، عنوان کرد: بنده تنها 20 روز برای آماده سازی تیم شهرداری فرصت داشتم و در حالی که تیم روند رو به رشدی داشت و نتایج تیم در حال بهتر شدن بود، آقایانی که می خواستند بنده را نابود کنند، برکنارم کردند.

 

این چهره مطرح فوتبال هرمزگان در پایان با انتقاد شدید از حضور افراد غیرمتخصص در راس باشگاه های فوتبال هرمزگان، بیان داشت: متاسفانه این مدیران ناکارآمد در این فصل با احساسات هواداران هر دو تیم آلومینیوم و شهرداری و هزاران علاقه مند به فوتبال در استان هرمزگان بازی کردند و شاهد ناکامی این دو تیم در رقابت های این فصل بودیم.

 

 وی خاطرنشان کرد: حضور تیم های هرمزگانی در لیگ برتر حق مردم این استان است که متاسفانه به علت مدیریت نادرست این مسئله محقق نشده و من از این افراد می خواهم که دست از سر فوتبال این استان بردارند و فوتبال هرمزگان را به افراد فوتبالی و اهالی آن بسپارند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها