تولید روزانه ۴۳ هزار ماسک در هرمزگان



معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: روزانه ۴۳ هزار عدد ماسک با مشارکت همگانی در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان تولید می شود.

به گزارش صبح ساحل، عباسی عصر چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر روزانه حداقل ۲۳هزار ماسک با استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی و صنفی در استان هرمزگان تهیه می‌شود.
وی بیان داشت: واحد پدرام طب بندرعباس نیز روزانه ۲۰ هزار ماسک تولید می کند که در این طرح به طور مستقیم برای ۶۳نفر اشتغال زایی ایجاد شده است. 
معاون سازمان صنعت. معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: محلول ضدعفونی کننده، لباس ضد ویروس و گان پزشکی از دیگر تولیدات شرکت پدرام طب بندرعباس است.
عباسی ادامه داد: تمامی واحدهای صنعتی، صنف هاو کارگاه های تولیدی وابسته نظیر اتحادیه ها، تعاونی های تولید پوشاک و منسوجات، بسیج اصناف و نهادهای غیر دولتی می توانند فعالیت خود را در چارچوب ضوابط ابلاغی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بدون نیاز به مجوز تولید اقدام کنند.
وی در پایان از واحدهای تولیدی که امکان تولید ماسک را دارند خواست با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و یا ادارات تابعه در شهرستان ها درخواستهای خود را جهت انجام هماهنگی، ثبت نمایند.  

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها